سرمربی نساجی: نباختن در زمین ساری آسان‌تر از بردن است

ساری – ایرنا – سرمربی نساجی پس از بازی با آلومینیوم اراک هم از وضعیت زمین ورزشگاه شهدای ساری انتقاد کرد و گفت: برای تیم‌هایی که با هدف امتیاز گرفتن می‌آیند این زمین بسیار مناسب است ، چون نباختن در این زمین خیلی آسان‌تر از بردن است.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم برتر میدان بودیم و روی یک صحنه مشکوک سه امتیاز بازی را از دست دادیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که خیلی دویدند و تلاش خوبی داشتند ، اما متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز باارزش این بازی را بگیریم. از کیفیت بازی بازیکنان راضی هستم، اما با توجه به کیفیت زمین نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و به دنبال این بودیم که زودتر گل بزنیم . تا پیش از گل هم روند خوبی داشتیم و بعد از گل هم در نیمه اول بازی را خوب مدیریت کردیم.

الهامی افزود: در ابتدای نیمه دوم هم مالک توپ و میدان بودیم ، اما در یک غفلت و پنالتی مشکوک گل خوردیم. با برخی پیشکسوتان داوری که صحبت کردم معتقدند پنالتی نبود. البته من در این زمینه نمی‌توانم بیشتر صحبت کنم و مسائل خارج از زمین به من ارتباطی ندارد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. اما باشگاه قطعا این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی گفت: از نظر بازی کاملا برتر بودیم ، اما فوتبال همین است و این شرایط برای همه وجود دارد. امیدوارم در ادامه بتوانیم روند خوبی که در سه هفته اخیر در پیش گرفتیم ادامه دهیم و بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی نساجی درباره وقفه افتادن در بازی پیش از زدن ضربه پنالتی هم گفت: برخی مسائلی که در این مسابقه دیدیم هیچ جای دنیا مرسوم نیست. داور به سود تیم حریف پنالتی گرفته و خطا در محوطه ما انجام شده، دروازه‌بان حریف بعد از اعلام پنالتی تا زمین ما می‌آید و بعد هم خودش را وسط زمین می‌اندازد و می‌گوید مصدوم شدم. این رفتارها در شأن فوتبال ما نیست. با این حال بیشتر در این زمینه اظهارنظر نمی‌کنم. چون من موظم درباره تیم خودم حرف بزنم.

الهامی افزود: از کمیته داوران می‌خواهم نظارت بیشتری بر داوری‌ها داشته باشد. ما با بضاعتی که داریم زحمت می‌کشیم و خوب نیست که با برخی اتفاقات داوری به این شکل شرمنده هواداران شویم.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در هفته دهم بیست‌ویکمن دوره لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه ۲۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی ۱ – ۱ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha