هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا از امروز پنجشنبه در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روزهای ابتدایی هفته آینده حدود ۱۳ درجه افزایش می یابد.

سارا حکمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز، چهارشنبه  هفت درجه افزایش دارد.
وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوای مشهد طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به ترتیب ۱۴ و ۱۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب کمینه دمای هوای مشهد ۶ درجه زیر صفر بود که امشب با افزایش پنج درجه‌ای به یک درجه زیر صفر افزایش می‌یابد و در شب‌های آینده به بالاتر از صفر می‌رسد.
حکمی افزود: برای امروز جوی پایدار در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است اما از فردا جمعه سرعت وزش باد در استان افزایش یافته و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده  افزایش ابرناکی با احتمال بارشهای پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد:فریمان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha