شرایط برای برگزاری کنسرت موسیقی در استان کرمانشاه فراهم است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه شرایط برای برگزاری کنسرت موسیقی در استان فراهم است، گفت: موسساتی که دارای شرایط برگزاری هستند، اقدام لازم را انجام دهند ما نیز حمایت و همکاری خواهیم کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «بهرام فاضلی زاد» در نشست با مدیران مسوول موسسات فرهنگی و هنری چند منظوره استان افزود: مردم در این شرایط بحران بیماری و مزید برآن وضعیت اقتصادی از حال و روحیه خوبی برخوردار نیستند و این زیبنده مردم فرهیخته و صبور استان نیست و سعی ما بر این است با توجه به داشته ها و امکانات فرهنگی و هنری خود قدمی در راه بهبودی اوضاع و احوال مردم برداریم.

وی گفت: از آنجا که مردم استان بسیار علاقه مند به برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه کنسرت ها می باشند، برگزاری این قبیل برنامه ها می تواند تا حدودی روحیه خسته و دردمند آنان را به سمت امید، شادی و نشاط سوق دهد.

فاضلی زاد، در خصوص وضعیت برگزاری کنسرت ها نیز گفت: خوشبختانه مردم کرمانشاه به لحاظ شناخت معرفتی ذاتی به هنر موسیقی سرآمد و زبانزد کشور بوده و خوانندگان بسیار مشتاق هستند که در کرمانشاه سرمایه گذاری کرده و برنامه اجرا کنند.

وی ضمن تبادل نظر با مدیران مسوول موسسات فرهنگی و هنری در خصوص مسایل و مشکلات این حوزه اعلام داشت: با تمام توان کنسرت ها را در چارچوب قوانین و بدون کوچکترین حاشیه ای، توسط موسسات دارای شرایط برگزار خواهیم کرد، کما اینکه درخواست های بسیار متعددی تاکنون داشته ایم.

سپس موسساتی که مشکلاتی از نظر نقص مدارک و مجوز مربوطه به شرایط برگزاری کنسرت داشتند، مسایل خود را مطرح کردند که توسط مدیرکل و معاون هنری و سینمایی و کارشناسان هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha