درخواست سرمربی تیم فجر سپاسی برای برگزاری بازی‌های خانگی خارج از شیراز
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه شیراز را نامطلوب خواند و از درخواست خود به باشگاه برای برگزاری بازی‌های خانگی در خارج از استان فارس سخن گفت.

 علی اصغر کلانتری، پنجشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی افزود: با بیان اینکه از خدا می خواهم که بیرون از شیراز بازی کنیم، اعلام کرد: از باشگاه خواستم که این اتفاق بیفتد و در بازی‌های خانگی هم خارج از استان بازی کنیم. 

سرمربی فجرسپاسی شیراز خاطرنشان کرد: وقتی در زمین صاف بازی می کنیم نه تیم ما آسیب می بیند و نه حریف؛ اگر زورمان رسید که بازی را می بریم و حداقل درگیر زمین نمی شویم برای همین از  باشگاه خواستم بیرون از شیراز بازی کنیم.

 کلانتری اضافه کرد: ۳۰ سال است که فوتبال بازی می کنم و مربی هستم و در این سال ها شیراز یک زمین مناسب نداشته است و هر کسی هم که بر مسند کار آمد فقط وقت تلف کرد و رفت و هیچ کار اساسی صورت نگرفت.   

می گویند فکر نمی کردیم تیم به لیگ برتر بیاید    

این پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه جای تاسف دارد که آقایان  می گویند ما فکر نمی کردیم که تیم فجر به لیگ برتر بیاید،افزود: اصلا لیگ برتر نمی خواهید، اما تیم های  لیگ سه، چهار و  یا دسته ۱۰ استان یک زمین صاف می خواهد و یا نه ؟

کلانتری اضافه کرد: ما چیزی نخواستیم  از این استان، کی آمدیم در اتاق آقایون گفتیم، پول، لباس و خوراک بدهید، در مسئولیت خودتان بوده است که یک زمین را آماده کنید.

یک واقعیت را می گویم، زمین خاکی حافظیه   

کلانتری در ادامه سخنانش اظهار داشت: یک واقعیت را می گویم، هفت ماه پیش زمین حافظیه را داده بودند مدرسه فوتبال، با پیشکسوتان رفتم حافظیه بازی کنم، جا خوردم زمین خاکی شده بود.  

کجا هستند آنهایی که آمدند مدال توزیع کردند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: کجا هستند آن کت و شلواری هایی  که وقتی به تیم گل ریحان البرز سه تا زدیم و به لیگ برتر صعود کردیم، آمدند بالا و مدال توزیع کردند ؟ هیچ کدام از آنها تاکنون نیامدند، مدیرکل و هیات فوتبال، یک نفر نیامد سر تمرین بگوید شما کی هستید، حتی یک زنگ هم نزد که چه می خواهید؟

مدیرکل ورزش و جوانان فارس: ورزشگاه حافظیه در حد برگزاری بازی است 

 مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز با بیان اینکه فعلا ورزشگاه حافظیه موجودی استان فارس برای لیگ برتر است، گفت : تلاش می کنیم و اگر فرصت داشته باشیم قطعا هم ورزشگاه پارس و هم حافظیه از  این بهتر خواهد شد.

عباس حاجی زاده ادامه داد: ورزشگاه حافظیه تمام مواردی که داشت برطرف شده ، اما دغدغه روی چمن ورزشگاه دارند که نمی  گویم چمن مطلوب است اما در حدی است که یک بازی برگزار شود.

وی اضافه کرد: قول می دهیم  به زیر ساخت هایی  که برای فوتبال نیاز است و  فرصت هم داشته باشیم توجه خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود:  قطعا بعد از اینکه ورزشگاه پارس آماده شد، زمین  چمن حافظیه هم با نظر کارشناسان روی آن کار اساسی خواهیم کرد، منتظریم  چمن پارس آماده شود تا زیر ساخت هایی که در شهر شیراز نیاز است انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، پس از شروع لیگ برتر و میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز اکثر مربیان و بازیکنان از زمین ناهموار حافظیه انتقاد کردند.

 این در حالی است که آنها می گویند تیم فجر در  خارج از خانه خوب بازی می کند.

تیم فجر شهید سپاسی از ۱۰ بازی انجام داده، هفت امتیاز در خارج از خانه کسب کرده و سه امتیاز هم در داخل خانه ضمن اینکه این تیم هنوز در خانه صاحب بُرد نشده است.

هم اینک در جدول لیگ برتر تیم فجر با ۱۰ امتیازدر رده دوازدهم است. 

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست و یکم، ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha