ساختار پژوهش و فناوری دانشگاه تهران بازطراحی می شود

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه تهران از برنامه بازطراحی ساختار پژوهش و فناوری دانشگاه تهران خبر داد .

به گزارش روز پنجشنبه گروه علم وآموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، سیدمحمد مقیمی،در بازدیدو گفت و گو با صاحبان دستاوردهای عرضه‌شده در نمایشگاه هفته ملی پژوهش ،ماموریت برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای محصولات تولیدشده توسط پژوهشگران و فناوران دانشگاه تهران را برعهده معاونت پژوهشی دانشگاه قرار داد.

وی با اشاره به افتتاح تلویزیون اینترنتی دانشگاه، گفت‌وگو با صاحبان ایده، مخترعان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه و پارک علم و فناوری را به عنوان یکی از بخش‌های مفید قابل پیگیری در این رسانه دانشگاه تهران مطرح کرد.

مقیمی همچنین در این بازدید بر معرفی دستاوردهای عرضه‌شده در این نمایشگاه و سایر دستاوردهای اساتید و دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه تهران به وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و همچنین صنایع بزرگ تاکید کرد و گفت: مدیریت دانشگاه باید کمک کند تا زمینه‌های ارتباط‌گیری بین پژوهشگران موفق با دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع نیازها فراهم شود.

وی همچنین به برنامه بازطراحی ساختار پژوهش و فناوری دانشگاه اشاره کرد و در این بازدید از معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه خواست تا در این بازطراحی از نظریات خبرگان و پژوهشگران و فناوران موفق، بهره‌برداری شود.

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشو فناوری و فن  بازار و نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از ۲۳ تا ۲۶ در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha