والیبال دسته یک دختران نوجوان؛ راه یافتگان به نیمه‌نهایی مشخص شدند

شاهرود - ایرنا - رییس هیات والیبال شاهرود گفت: تیم های تهران، اصفهان، مازندران و گلستان در لیگ دسته یک دختران نوجوان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

سعید طبسی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تهران و اصفهان با کسب چهار برد متوالی، مازندران و گلستان با کسب سه برد و یک باخت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک دختران نوجوان راه یافتند.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی رقابت ها روز جمعه (فردا) با حضور چهار تیم برتر در سالن تختی شاهرود برگزار می شود، ابراز داشت: سمنان(شاهرود)، آذربایجان غربی، کرمان، خراسان رضوی، مرکزی و گیلان از صعود به مرحله بعد بازماندند.

طبسی با اشاره به اینکه نماینده سمنان هر چهار دیدار خود را به حریفان واگذار کرد، اظهار داشت: در پنجمین روز از رقابت ها، سمنان سه بر یک مغلوب مازندران شد و اصفهان نیز با نتیجه مشابه سه بر یک گلستان را شکست داد.

رییس هیات والیبال شاهرود ادامه داد: تهران در آخرین دیدار این مرحله توانست با نتیجه سه بر صفر کرمان را مغلوب کند و مرکزی نیز با همین نتیجه از سد آذربایجان غربی عبور کرد.

وی با بیان اینکه تیم های گیلان و خراسان رضوی امروز استراحت داشتند، تصریح کرد: تمامی دیدارها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می شود.

طبسی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها در سالن تختی این شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: لیلی توکلی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال، زهرا گلابیان و مریم امینی به عنوان ناظران فنی، شهناز مهاجری و زهرا اعتمادی به عنوان ناظران داوری و مرضیه عربعامری به عنوان نایب رییس والیبال شهرستان شاهرود بر این دوره از رقابت ها نظارت دارند.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان باشگاه‌های ایران با حضور۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از روز ۲۱ تا ۲۸ آذرماه به مدت هفت روز در شاهرود ادامه دارد.

در گروه «الف» تیم‌های اصفهان، گلستان، گیلان، مرکزی و آذربایجان غربی با هم رقابت می کنند و در گروه «ب» تیم‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، مازندران و سمنان(شاهرود) به مصاف یکدیگر رفتند.

در شهرستان شاهرود  ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha