امام جمعه یاسوج : متولیان امر نظارت بر بازار را جدی‌تر بگیرند

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضعف نظارت و برخی بی انصافی ها را دلیل گرانفروشی در بازار یاسوج و دیگر شهرهای استان دانست و خواستار نظارت جدی‌تر متولیان امر در این خصوص شد.

به گزارش ایرنا،آیت الله سید نصر حسینی در نماز این هفته یاسوج مساله گرانفروشی در این شهر را آزار دهنده خواند و اظهار داشت: در هیچ کجای کشور اینگونه گرانی‌های عجیب و غریب وجود ندارد که برخی مربوط به دلیل عدم نظارت کافی و برخی هم به دلیل بی‌انصافی است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: چنین بی‌انصافی برکت را از بازار خواهد برد و زندگی بی‌برکت امروز به دلیل همین بی انصافی هاست که توسط برخی بازاریان اعمال می شود.

وی گفت: قیمت برخی کالاها در یاسوج چندین برابر شهرهای دیگر ایران است این ظلم بوده و باید بدانیم با ظلم و بی انصافی به جایی نمی‌رسیم لذا انصاف داشته باشیم و مسئولان ذیربط هم نظارت کنند و برخورد با چنین افراد گرانفروش را جدی بگیرند.

کوچکترین خطا از اسرائیل برابر محو شدنش از صحنه روزگار خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: حرکات این روزهای اسرائیل همه ناشی از ترس و رعبی است که آن را فراگرفته است و چنانچه کوچکترین خطایی از رژیم غاصب سر بزند از صحنه روزگار محو خواهد شد.

آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: اسرائیل در مقابل نظام جمهوری اسلامی همچون مگسی می ماند که باید بداند عرصه سیمرغ جولانگه او نیست.

وی افزود: هم اینک در مقابل غزه به زانو درآمده و چنانچه کوچکترین خطایی از وی سر بزند سرزمین اسرائیل بر اثر موشک ها شخم خواهد زده شد.

امام جمعه یاسوج  با تاکید بر اینکه دیگر هیچ نقطه ای در سرزمینش برای صهیونیست ها امن باقی نخواهد ماند تصریح کرد: هزاران موشک آماده است و حتی غزه و لبنان به دنبال یک فرصت هستند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: اسرائیل می داند لحظات آخر عمرش را سپری می کند و آگاه بوده که کارش تمام است.

تاکید بر گرامیداشت ایام فاطمیه 

وی با توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات، تاکید کرد: همه مکافاتی که بشر در دنیا و آخرت متحمل می شود در اثر بی تقوایی است و توجه نکردن به دستورات پرودگار عالم است.

آیت الله حسینی با اشاره به ایام فاطمیه، ابراز داشت: فردا روز شهادت آن بانوی مکرمه عالم بشریت است، شخصیتی که خداوند او را از این عرش به این زمین خاکی فرستاد تا زینت‌بخش عالم مادی باشد.

نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: به بدترین وجه آن حضرت را در روی زمین شکنجه کردند و پس از رحلت پیامبر او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وحدت حوزه  و دانشگاه راهگشاست 

آیت الله حسینی با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر مفتح، و اینکه  این روز را به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهادند تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه همیشه راهگشا بوده است.

امام جمعه یاسوج افزود: باید در عرصه های مختلف زندگی مردم علم به کمک جامعه بیاید پس حوزه و دانشگاه نیاز ضروری است.

وی تاکید کرد: دانشگاه و حوزه دو بال پرواز و پیشرفت و شکوفایی ملت ایران هستند وقتی در کنار هم قرار بگیرند شکوه ملت چند برابر می‌شود همچنان که با همکاری این دو قشر انقلاب به پیروزی رسید.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز ۲۶ آذرروز حمل و نقل و راهداری جاده ای است که این روز را به همه رانندگان و همه راهداران و همه کسانی که در این حوزه به مردم خدمت می کنند تبریک می‌گوییم اگر آنها نباشند اقتصاد کشور فلج خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha