۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84580496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شاهرود قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کشتی استان سمنان شد

شاهرود - ایرنا - نایب رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت: تیم شاهرود با ۲۱۹ امتیاز فاتح المپیاد استعدادهای برتر کشتی فرنگی و آزاد استان سمنان شد.

محمد بابایی شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری المپیاد استعداد های برتر کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان میامی در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم از هشت شهرستان باحضور ۱۳۰ کشتی گیر در سالن ورزشی ۹ دی میامی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها ۹۵ کشتی گیر در رشته آزاد و ۳۵ کشتی گیر در رشته فرنگی به رقابت پرداختند.
مسئول برگزاری مسابقات استعداد های برتر استان سمنان تصریح کرد: این المپیاد در قالب رقابت های لیگ کشتی برگزار شد که در پایان تیم‌های شاهرود، مهدیشهر و گرمسار به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.
بابایی افزود: نفرات برتر در این دوره در اردوی تیم کشتی استان شرکت می کنند که در نیمه دوم بهمن ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
وی گفت: نفرات برتر کشتی آزاد به تهران و کشتی فرنگی به مسابقات کشوری در شیراز اعزام می شوند.
مسئول برگزاری مسابقات استعداد های برتر استان سمنان افزود: با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی در استان کشتی گیران می توانند در سالن های کشتی به تمرینات خود ادامه دهند.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در قالب استعداد های برتر به میزبانی شهرستان میامی روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در مجموعه ورزشی ۹دی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha