۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84580628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی‌گیران ناشنوای آذربایجان غربی ۳ مدال کشوری کسب کردند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: کشتی گیران ناشنوای استان سه مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را کسب کردند.

عبدالسلام معروفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات علی شکیبازاده از ارومیه که با وزن ١٠٧ کیلو در وزن ١٢۵ کیلو به رقابت پرداخت، بعد از مسابقه با حریفان خود توانست در یک رقابت سخت و نفس‌گیر در فینال به مدال رنگین طلای این مسابقات دست یابد.

وی ادامه داد: همچنین حسین سیفلو دیگر کشتی گیر توانمند استانی از شهرستان خوی در وزن ٩٢ کیلو موفق به مدال رنگین نقره مسابقات شد تا کاروان آذربایجان غربی بتواند دومین مدال مسابقات را از آن خود کند.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی اضافه کرد: شهاب رحیمی کشتی گیر بوکانی هم توانست در وزن ٧٠ کیلو مدال برنز را از آن خود کرد تا تیم اعزامی سومین مدال را هم کسب کند.

معروفی بیان کرد: تیم اعزامی آذربایجان غربی شامل این سه ورزشکار به سرپرستی انور رحیمی در این مسابقات حضور داشتند که خوشبختانه هر سه ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

این مسابقات در ۲ بخش فرنگی و آزاد برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل از صبح پنجشنبه در سالن ورزشی والفجر تاکستان استان قزوین و با حضور ٢۵٠ ورزشکار از سطح کشور آغاز شده بود و جمعه پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha