۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84580679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاروان هنری «روایت حبیب» به بوشهر رسید

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبر: 84580679
کاروان هنری «روایت حبیب» به بوشهر رسید

بوشهر- ایرنا- رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: کاروان هنری «روایت حبیب» با هدف گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پس از عبور از چهار استان وارد بوشهر شد.

امید پارسایی‌فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ویژه‌برنامه هنری روایت حبیب از جمعه‌شب در بوشهر با مشارکت حوزه هنری، مکتب سردار قاسم سلیمانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی آغاز شده و تا فردا یکشنبه تداوم دارد.

وی بیان کرد: این برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۰ استان برگزار می‌شود که از حسینیه ثارالله کرمان آغاز و تاکنون نیز در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان (آبادان) به اجرا درآمده است.
پارسایی‌فر ادامه داد: از جمله برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان بوشهر می‌توان به برنامه‌های شعر، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی و سرود با مشارکت هنرمندان ملی و استانی با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان بوشهر از جمله رئیسعلی دلواری اشاره کرد.
پارسایی‌فر افزود: نخستین برنامه هنری در شهر بوشهر شب گذشته با حضور هنرمندان استانی در قالب مداحی و سنج و دمام، شعرخوانی، تئاتر، ایستگاه نقاشی کودک، برگزاری مسابقه فرهنگی برگزار شد.
وی گفت: رونمایی از سردیس شهید قاسم سلیمانی در میدان رئیسعلی دلواری با حضور مسئولان کشوری و استانی، افتتاح نمایشگاه محیطی عکس و هنرهای تجسمی در نگارخانه سوره از دیگر برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان بوشهر است.

پارسایی‌فر افزود: عصر امروز شنبه نیز در کاروانسرای مشیر برازجان، ویژه‌برنامه هنری روایت حبیب با مشارکت هنرمندان ملی و استانی برگزار می‌شود.
وی گفت: عصر یکشنبه ۲۸ آذر ماه نیز ویژه‌برنامه شب خاطره با موضوع ابعاد شخصیتی مقاومت شهید رئیسعلی دلواری و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر دلوار منزل شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha