فرماندار: تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مسایل مرزی اولویت مسوولان سردشتی باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: با وجود مشکلات فراوان در مسیر توسعه این شهرستان، تکمیل و رفع مسایل زیرساختی و مرزی برای حرکت در مسیر پیشرفت و تغییر شاخص ها از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در اولویت کاری مسوولان خواهد بود.

لقمان خسروپور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد اما برای توسعه آن گره های فراوان و یک زنجیره مشکلات به وجود آمده که باید باز شده و از ادامه دار شدن آن جلوگیری کرد.

وی افزود: اهتمام مسوولان این شهرستان باید به جای دنبال کردن حواشی و یک سری مسایل خرد و پیش پا افتاده، حل مشکلات زیرساختی و اساسی این شهرستان باشد.

فرماندار سردشت همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه ها در توسعه این شهرستان مرزی بیان کرد: رسانه ها در توسعه یک جامعه نقش بسیار تاثیرگذار و مهمی ایفا می کند در حدی که می توانند باعث پیشرفت یا پسرفت آن جامعه شوند.

خسروپور افزود: تاثیر و نقش رسانه بر توسعه در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا رسانه ها به عنوان بازوان قدرتمند از طریق مختلف می توانند در پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۵ نفر در عرصه رسانه این شهرستان، گفت: این تعداد از افراد فعال در رسانه و تاسیس یک کانون در این شهرستان نشان از این است که سردشت دارای یک جامعه پویا و مطالبه گر با منابع انسانی توانمند است که این خود می تواند بزرگترین ظرفیت برای پیشرفت و توسعه شهرستان باشد.

وی با بیان آنکه آنچه دغدغه خبرنگاران است دغدغه مسوولان نیز به شمار می رود، خواستار ارتباط نزدیک و تنگاتنگ رسانه ها با دستگاه های اجرایی و انعکاس مشکلات این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha