تهران قهرمان لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان کشور در شاهرود شد

شاهرود – ایرنا – رییس هیات والیبال شاهرود گفت: تهران با پیروزی سه بر صفر مقابل اصفهان به مقام قهرمانی لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان کشور در شاهرود استان سمنان دست یافت.

سعید طبسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار فینال بین تیم های تهران و اصفهان برگزار شد که در این دیدار تهران توانست سه ست را با نتیجه ۲۵ بر۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ در رقابتی نزدیک به پیروزی برسد و به مقام قهرمانی دست یابد.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، ابراز داشت: در دیدار رده بندی هم مازندران با نتیجه سه بر صفر بر گلستان غلبه کرد و به رتبه سوم این دوره از رقابت ها دست یافت.

 رییس هیات والیبال شاهرود ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی اصفهان با نتیجه سه بر یک توانست از سد مازندران عبور کند همچنین تهران نیز با نتیجه سه بر صفر بر گلستان غلبه کرده بود و حریف اصفهان در فینال این دوره از رقابت ها شد.

طبسی با بیان اینکه تمامی دیدارها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می شود، افزود: لیلی توکلی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال، زهرا گلابیان و مریم امینی به عنوان ناظران فنی، شهناز مهاجری و زهرا اعتمادی به عنوان ناظران داوری و مرضیه عربعامری به عنوان نایب رییس والیبال شهرستان شاهرود بر این دوره از رقابت ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه به برترین های این دوره از مسابقات جام و مدال اهداء می شود، اظهار داشت: دیدارهای لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان را معصومه شعبانی، حوریه رضازاده، معصومه اسماعیل زاده، مریم عنائی و روناک پارسه قضاوت کردند.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال دختران نوجوان باشگاه‌های ایران با حضور۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از روز ۲۱ تا ۲۷ آذرماه به مدت هفت روز در شاهرود برگزار شد.

در گروه «الف» تیم‌های اصفهان، گلستان، گیلان، مرکزی و آذربایجان غربی با هم رقابت می کنند و در گروه «ب» تیم‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، مازندران و سمنان(شاهرود) به مصاف یکدیگر رفتند.

در شهرستان شاهرود  ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha