برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با برگزاری لیگ دسته یک جاده کشور، پرونده مسابقات فدراسیون بسته شد و از اکنون خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم.

«فرهنگ شادنیا» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق اعلام رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، رقابت‌های پیست قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ در شهر دهلی‌نو (هند) به مدت ۴ روز از چهارم اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا نیز در فروردین سال آینده به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد، البته هنوز این مساله نهایی نشده اما فعلا زمانی که اعلام شده مربوط به ابتدای سال آینده است و ما باید خود را برای حضور در این رویداد آماده کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم فدراسیون حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گوانگژو چین است که با پایان رقابت‌های داخلی و لیگ و بسته شدن پرونده مسابقات، عملا کار خودمان را برای آماده‌سازی تیم‌های ملی و حضوری شایسته در این رویدادها آغاز خواهیم کرد. 

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: تیم‌های سرعت و نیمه استقامت ما در حال حاضر در استان گیلان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و با توجه به این که در آن استان پیست وجود دارد، ملی‌پوشان برنامه‌های خود را در این منطقه از کشور دنبال خواهند کرد. از سویی دیگر تیم استقامت هم در قشم در حال آماده‌سازی است که در هر دو اردو، تیم مردان و زنان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان تحت نظر مربیان و کادر فنی به مرور تمرینات می‌پردازند. 

شادنیا به برنامه‌های رکابزنان کوهستان هم اشاره کرد و گفت: هنوز زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در این رشته اعلام نشده اما در نظر داریم تا در این بخش نیز حضوری موفق داشته باشیم و ملی‌پوشان در شرایط مناسبی تمرینات خود را دنبال کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha