طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن مردم است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر لزوم تلاش برای به نتیجه رسیدن طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: این طرح فرصت بسیار خوبی برای حل مشکل مردم در زمینه مسکن است.

به گزارش ایرنا، محمود رضایی کوچی، شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی فارس با موضوع تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: هر سازمان و مجموعه‌ای که دست‌اندرکار طرح نهضت ملی مسکن است باید با چند برابر انرژی قبل کار کند چرا که یک کار عادی نیست بلکه یک اقدام ویژه و یک نهضت است.
وی ادامه داد: باید در بحث جانمایی و انتخاب زمین برای اجرای این طرح به گونه‌ای عمل شود که تا ۱۰۰ سال آینده مشکلی ایجاد نشود.

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را قطعی کنند
مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم با اشاره به تمدید زمان نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: متقاضیان این طرح تا ۱۵ دیماه امسال فرصت دارند که ثبت نام خود را قطعی کنند.
جعفر زاهدی افزود: ۱۰۲ شهر استان فارس در لیست تامین زمین و ثبت نام برای طرح نهضت ملی قرار دارد که تاکنون در ۴۰ شهر ثبت نام انجام شده است.
در این جلسه مقرر شد شهرستانهایی که در کارگروه امور زیربنایی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن مشخص شده‌اند ظرف مدت یک هفته زمین‌های پیشنهادی خود را اعلام کنند تا اقدامات بعدی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha