محور خلخال به اسالم بازگشایی شد

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
کد خبر: 84581374
محور خلخال به اسالم بازگشایی شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال که از قبل از ظهر امروز از مسیر شهرستان خلخال به علت برف و کولاک مسدود شده بود، عصر امروز بازگشایی و تردد در کل محور برقرار شد .

غلامحسین بختشاهی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: محور خلخال به اسالم که از ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح امروز به علت برف و کولاک، با اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور مسدود شده بود و عصر امروز بازگشایی شد.

وی افزود: در مدت زمان انسداد مسیر یاد شده از سمت خلخال، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش نیز از سمت اسالم محدودیت تردد اعلام کرده بود تا مشکل و حادثه ای در این محور پیش نیاید.

وی ادامه داد: راهداران تالش در محدوده اسالم با توجه به بارش ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر برف، به برفروبی و نمک پاشی مسیر اقدام کردند و خوشبختانه انسداد محور از جانب خلخال، رفع شده و تردد در کل مسیر برقرار است.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و به علت ارتفاع قابل توجه، در فصول سرد دچار کولاک و لغزندگی می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha