۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 84581602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پدیده: قرار است استفان کوزین سرمربی پدیده شود

مشهد-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با استفان کوزین، مربی ایتالیایی، از گذشته ارتباط تنگاتنگی داشته ام و قرار است این مربی حرفه ای سرمربی تیم پدیده شود.

داوود  سید عباسی روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی فردا با تیم استقلال ملاثانی افزود: اگر کوزین بیاید در کنار او افتخار همکاری در کادر فنی را خواهم داشت و اگر نیاید یک مربی ایرانی به جمع ما در  کادر فنی افزوده خواهد شد و بنده به عنوان سرمربی به کار ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: اختیار کامل تیم از جنبه فنی با بنده است و هر کمکی از دستم برآید برای موفقیت تیم انجام می دهم.

سرمربی پدیده گفت: استفان کوزین هنوز مشکلاتی با باشگاه شهرخودرو دارد اما اظهار نظر در این خصوص در حوزه کاری من نیست و تا جایی که می‌دانم باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق این مربی انجام می دهد و امیدوارم مشکل وی برطرف شود.

وی افزود: قبل از بازی با استقلال تصمیم گیری نهایی برای بکارگیری کوزین یا مربی ایرانی اتخاذ خواهد شد.

سیدعباسی ادامه داد: تیم‌های قوی در لیگ بازی می کنند و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل استقلال ملاثانی داشته باشیم.

ملاثانی و پدیده در انتهای لیگ‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی نیز گفت: وجه تشابه ما این است که هر دو تیم در لیگ هایی که فعال هستند نتایج لازم را نگرفته اند و هر دو تیم تمایل دارند  بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذارند تا این پیروزی زمینه‌ساز موفقیت های بعدی آنان در لیگ باشد.

ابراهیم اشکش افزود: امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل پدیده، مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: جام حذفی بهترین جلوه‌گاه برای درخشیدن بازیکنان در لیگهای دسته یک و دوم فوتبال کشور است و بازیکنان ما فردا با تمام وجود از تکنیکهای خود برای کسب نتایج خوب استفاده می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی استان خوزستان که از لیگ دسته دو فوتبال به لیگ دسته یک صعود کرده است در رده ۱۳ لیگ ۱۸ تیمی دسته یک قرار دارد.

تیم فوتبال پدیده خراسان نیز طی ۱۰ هفته با کسب ۲ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.   

تیم فوتبال استقلال ملاثانی ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه فردا (یکشنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد میهمان پدیده خراسان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha