نداجا برای نشان دادن اقتدار ایران در عرصه جهانی تلاش می کند

بندرعباس - ایرنا - معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی تلاش می‌کند و امروز اهمیت نیروی دریایی روشن و روشن‌تر شده است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری روز یکشنبه در آیین پیوست بالگرد وهواپیما وهوانا به فرماندهی هوا دریا نداجا، افزود:امروز با تجربه، توان، تخصص و تعهد کارکنان نیروی دریایی و تجهیزاتی که می‌سازند و دانش‌شان در حفظ و نگهداری و به‌کارگیری آنها دنیا را دور زدیم.
وی ادامه داد: وقتی ما این کارها را شروع کردیم، آمریکایی‌ها در شبکه سی ان ان خط کشیدند و می‌گفتند ایرانی ها نمی‌تواند ۲۰ هزار مایل دریایی بپیمایند اما ۵۰ هزار مایل را بدون پهلوگیری در هیچ بندری تا خلیج فنلاند پیمودیم.

معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:دادن عمر انقلاب به تجهیزات از تدابیر فرماندهی کل قواست که نیروی دریایی ارتش در این خصوص موفق عمل کرده است،این کار الزام‌هایی دارد، که اینجا رعایت می‌شود.
یاد آور شد: در بسیاری جاها وسایل را تعمیر کرده‌اند اما الزام‌های آن را رعایت نکرده‌اند لذا اولین چیز همتی است که باید پای کار بیاید و در اینجا پای کار آمده و به تدبیر حضرت آقا عمل شده است.
معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد آور شد: مهارت و خستگی ناپذیری، انسجام، وحدت، همدلی، حمیت بخشی، عشق، علاقه، تعهد به سازمان و ولایتمداری می‌خواهد که اینجا وجود دارد.
وی افزود: وقتی همه این‌ها را در کنار هم گذاشت الزام‌هایی می‌شود که در پرسنل جوان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد از سویی مأموریت‌های نیروی دریایی امروز نسبت به گذشته بیشتر شده و در دریای سرخ و آب‌های بین‌المللی در حال ماموریت است.
 وی تصر یح کرد: وقتی در جایی گزارش به ایشان می‌دادیم حضرت آقا در خصوص دادن عمر انقلابی به تجهیزات فرمودند عمر قانونی که می‌گویید قبول ندارم و باید به تجهیزات عمر انقلابی بدهید و استفاده کنید.

معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیاری از تجهیزاتی که با عنوان خاتمه عمر قانونی درحال کنار گذاشتن بودند تعمیر شد و به توان رزم نیروی دریایی بازگشتند.
 دریا دار سیاری اضافه کرد: همه این کارها با تلاش و همکاری همکاران در صنایع انجام شد که کاری شایسته است، این نشان داد با تلاش و دقتی که برای آماده به کار نگهداشتن تجهیزات انجام دادند به خوبی ماموریت شأن را در عمل انجام می‌دهند و تجهیزاتی که امروز مشاهده می‌کنید نقش موثری در دفاع مقدس داشتند.

با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بالگرد SH-۳D - ۳۱۶، هواپیمای F -۲۷ و هواناو BH-۷-۱۰۴ روز یکشنبه به ناوگان پروازی فرماندهی هوادریا نداجا پیوستند.

به گزارش ایرنا، فرمانده هوا دریا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دراین مراسم گفت: بالگرد ۳۱۶- SH۳D، هواپیمای فرندشیپ F۲۷ و هواناو(هاورکرافت) BH۷که به همت کارگاه الکترواپتیک با همکاری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور پس ازتامین قطعات و تعمیر به توان رزم نیروی دریایی محلق شدند.

ناخدا یکم ستاد محمد وکیلی افزود: این موفقیت با ۸۲هزار و ۱۹۲ نفرساعت تلاش متخصصان هوادریا نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور،متخصصان هوا دریا نداجا و ۱۱ هزار نفر ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH۳D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.
 وی ادامه داد:همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۲۹ هزارو  ۴۹۲نفر ساعت کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F۲۷ این هواپیمای رزمی دریایی و ۸۴ هزارو ۷۰۰نفر ساعت کار مداوم بر روی هواناو(هاورکرافت) BH۷ این هواناو رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

وی خاطر نشان کرد:در مجموع ۵۴هزارو ۶۰ نفر ساعت کار تعمیری بر روی  چرخبال، هواپیما وهوانا انجام شده که ۱۳هزارو ۷۰۰ نفر ساعت آن برنامه‌ای بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha