بارش‌ها در کوهرنگ و لردگان چهارمحال و بختیاری به ۱۰۰ میلیمتر رسید

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها تا ظهر یکشنبه در لردگان به ۱۰۲ میلیمتر و در کوهرنگ به ۱۰۰ میلیمتر رسید.

مهران چراغپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:پبش‌بینی می‌شود بارش‌ها برای ایستگاه کوهرنگ به ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر برسد.

وی ادامه داد: بارش‌ها تا بعدازظهر یکشنبه در استان تداوم دارد و پس از آن متوقف می‌شود اما به طور مجدد از بعدازظهر دوشنبه بارش‌ها در استان آغاز و تا بعدازظهر سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند.

چراغپور تصریح کرد: بارش همچنان برای استان برف و باران است و ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به ۱۰ سانتی‌متر رسید اما از آنجا که همراه با باران است برف موجود در حال ذوب شدن است.

وی یادآور شد: همچنین در دوآب صمصامی ۸۶ میلیمتر، اردل ۹۰ میلیمتر، مالخلیفه ۷۶ میلیمتر، اردل ۹۰ میلیمتر، فارسان ۳۵ میلیمتر، سامان ۱۴ میلیمتر، شهرکرد ۱۶ میلیمتر، بروجن هشت میلیمتر، بن ۱۱ میلیمتر، سورشجان ۱۳ میلیمتر، بلداجی ۳۱.۳ میلیمتر، آلونی ۸۱ میلیمتر، شلمزار ۲۶ میلیمتر و فرخشهر ۱۲.۸ میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای مبنی بر وقوع بارش‌ها برای این استان از اواخر روز جمعه نسبت به آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های این استان هشدار داده بود.

به گفته سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری، بارش برف در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل، راه ارتباطی ۳۶ روستا را مسدود کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha