«بَلیط» و «۵۲ هرتز» پروانه نمایش گرفتند

تهران- ایرنا- شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم «بَلیط» و «۵۲ هرتز» موافقت کرد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم بَلیط به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سجادپور وکارگردانی مرتضی رحیمی و ۵۲ هرتز به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی سجاد شهریاری موافقت کرد. فیلم سینمایی ۵۲ هرتز در شورای بازبینی قبلی دیده شده و پس از انجام اصلاحات، پروانه نمایش آن صادر شد.

فیلم سینمایی بَلیط (بلوط) در گروه سینمای کودک و نوجوان در شهرستان‌های اندیکا، مسجد سلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان تصویربرداری شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «بَلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی می‌کند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشته‌اند. صبر بَلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود می‌یابد اما…» 

امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی زاده، کبری گودرزی، محمود مقامی، رؤیا لطف الله و فرزاد سلطانی در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم ۵۲ هرتز نیز درامی اجتماعی و روایتگر سه قصه در هم تنیده شده است که به موضوع تنهایی آدم‌ها می‌پردازد و با یک پایان خوب تمام می‌شود. شقایق فراهانی، امیر غفارمنش، علیرضا استادی ،علیرضا مهران، مهشید جوادی، حمید رشید، علیرضا رسولی، سام حسامی در آن به ایفای نقش پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha