آجورلو:نباید با پرسپولیس دعوا کنیم/زمان قهرمانی ایرانی‌ها فرارسیده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در داخل زمین با تمامی تیم‌ها رقابت سختی داریم اما نباید با پرسپولیس در بیرون از مسابقه دعوا کنیم و منافع مشترک‌مان را با خطر مواجه سازیم.

به گزارش ایرنا؛ «مصطفی آجورلو» پس از جلسه صدور مجوز حرفه‌ای مدیران استقلال و پرسپولیس با مسوولان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی داشتیم و جا دارد از مسوولان فدراسیون تشکر کنم. بنظرم صورتجلسه فقط برای امروز نبود و از مدتی قبل که در صدا و سیما حضور داشتیم، روند ما آغاز شد.

وی افزود: به امید خدا استقلال و پرسپولیس بدون مشکل در مسابقات آسیایی حضور پیدا خواهند کرد و هواداران با خیالی آسوده اعتمادی که به فوتبال کشور به ما داشتند را ادامه دهند. عزیزی‌خادم و همکارانشان به ما اعتماد کردند تا خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را فراهم کنیم. در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی در راستای حضور نمایندگان ایران در آسیا خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: دیگر نباید فقط در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و وقت آن است تا تیم‌های ایرانی به قهرمانی برسند. باید با هم دوست باشیم چراکه  دعوا کافی است و سودی ندارد.

آجورلو تاکید کرد: در فوتبال ایران پول نیست. همه حرف می‌زنند اما باید بدانیم پول حرف اول را می‌زند و باید درآمدزایی کنیم. رئیس فدراسیون اجازه داد خودمان برای تبلیغات محیطی درآمدسازی کنیم. برای هر بازی به سازمان لیگ و شرکت تجهیز پول می‌دهیم و همه دیدند در آمدها با فصل قبل قابل قیاس نیست. این یک اقدام است و هنوز هزار راه برای درآمدزایی مانده است.

وی افزود: سال آینده دیگر شاهد این نخواهیم بود که به بازیکنان بدهکار باشیم. واقعا خجالت می‌کشم که بازیکن ما از سه سال قبل هنوز پول دریافت نکرده و هم آسیب دیده است و در نهایت کار به شکایت می‌کشد. وقتی پول باشد باید سرموقع به وظایف‌مان عمل کنیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: پول فوتبال نباید فقط برای بازیکن و کادر فنی باشد و باید همه عوامل سود ببرند. اگر هوادار داریم می‌توانیم با شرکت‌ها و ارگان‌ها هماهنگ باشیم تا هواداران تخفیف خوبی برای خریدهای خود بگیرند و منفعت داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال به چه وزارتخانه‌ای واگذار خواهد شد؟ گفت: فکر می‌کنم ۲ اتفاق رخ خواهد داد. نمایندگان ما اکنون در سازمان خصوص‌سازی هستند چراکه رئیس جمهور در راستای خصوصی‌سازی دستور اکید داده‌اند. تصور این است تا ۳۰ دی‌ماه بتوانیم وارد بورس شویم که خیلی خوب است. اگر منعی داشته باشد یکی از تیم‌ها در وزارت ورزش می‌ماند و دیگری ممکن است در وزارت امور اقتصادی و دارایی به صورت موقت وارد شود اما اراده این است در راستای واگذاری در بورس کار علنی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha