۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84583386
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعویض پلاک خودروها در میاندوآب اینترنتی شد

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 84583386
تعویض پلاک خودروها در میاندوآب اینترنتی شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: مالکان خودرو در این شهرستان به صورت اینترنتی نوبت گیری کرده و از مراجعه حضوری به مرکز تعویض پلاک خودداری کنند.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تجمع شهروندان در محل جدید مرکز تعویض پلاک‌ در روزهای گذشته اظهار داشت: حدود ۲ هفته ای است که تولید پلاک خودرو در سطح کشور به تاخیر افتاده که این امر باعث شده تا شهروندان در تحویل پلاک خودروهای خود با مشکل مواجه شوند.

وی با بیان اینکه در خصوص این مشکل با مبادی مربوطه مکاتبه شده و به زودی حل خواهد شد، افزود: مالکان خودرو از طریق اینترنت گوشی همراه خود همه روزه از ساعت ۱۰ صبح بدون پرداخت هزینه‌ای اقدام به نوبت گیری جهت تعویض پلاک خودرو خود کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با دعوت از شهروندان‌ به صبر و شکیبایی در این زمینه گفت: با مشخص شدن زمان تعویض پلاک، در روز نوبت خود، از ساعت هشت صبح به بعد با مدارک لازم به مراکز تعیین شده مراجعه و جهت تعویض پلاک اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته تجمع بیش از حد شهروندان میاندوآبی در مرکز تعویض پلاک خودرو در میاندوآب موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده بود.

از ۱۵ آذر ماه جاری ۲ مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در میاندوآب در راستای رفع ترافیک طرح انتقال این مراکز در پایانه مسافربری "زرینه" تجمیع  شده است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت پس از ارومیه و خوی سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha