رسانه‌های گروهی زمینه آشنایی بیشتر جوانان را با نهم دیماه فراهم کنند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز از فعالان رسانه‌های گروهی در کنار مجموعه نهادهای فرهنگی، آموزشی و تبلیغی خواست، زمینه آشنایی بیشتر مردم به خصوص جوانان را با ابعاد حماسه تاریخی نهم دیماه سال ۱۳۸۸ فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روزدوشنبه در جلسه برنامه‌ ریزی بزرگداشت حماسه نهم دیماه افزود: نصرت و سعادت هر امتی نتیجه فرمانبرداری و ولایت پذیری مردم آن کشور است و نهم دی اوج عزت و اقتدار ملت ایران است .

وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای عوام از خواص تبعیت و پیروی می‌کنند و در جامعه اسلامی وظیفه خواص است که عامه مردم را به سمت و سوی ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب سوق هدایت کنند و مایه دلبستگی مردم عوام به نظام و ولایت باشند.

همچنین محمد جواد برزگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: حماسه نهم دی ماه از آن روزهای تاریخی و ماندگار انقلاب است لازم هست با ارایه برنامه‌های ارزشمند برگزار شود و باید رسانه‌های گروهی بیش از گذشته در این مورد اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مسئولان برای برگزاری مراسم باشکوه نهم دیماه افزود: وظیفه همه ما هماهنگی و برنامه‌ریزی این مراسم است و این آیین با توجه به حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی در خلق این روز که نشان از بصیرت بالای مردم دارد لازم است برنامه‌های آن به نحو مناسب برگزار شود.

در این جلسه مقرر شد با همکاری مردم و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ های مناسبی در شهرستان به مناسبت نهم دی برگزار شود.  

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha