فرماندار اشنویه: مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: باید مکتب شهید سلیمانی را به عنوان الگو و نمونه بارزی از "عشق به نظام و مردم " به نحو شایسته ای به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.

سیدعلی ترابی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی مصداق بارزی از مکتب انقلاب اسلامی است و مکتب انقلاب همان مکتبی است که رهبر فرزانه انقلاب، مراحل آن را به خوبی برای ما روشن ساخته اند.

وی در کنار مردم بودن، عشق به اسلام، پاسداری از ارزش ها و رعایت عدالت اجتماعی را از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: تمامی ویژگی ها هم در گفتار و هم در عمل این شهید بزرگوار جاری بود که حضور باشکوه مردم از تمامی اقشار در مراسم تشییع سردار سلیمانی جاذبه و محبوبیت او را نشان داد.

وی اضافه کرد: همچنین دهه بصیرت و سالروز نهم دی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و مردم با بستن میثاق دوباره با ولایت، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.

فرماندار اشنویه در بخش دیگری، اتمام طرح های نیمه تمام و توجه به ظرفیت کشاورزی و مرزی بودن این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اتمام بیمارستان جدید، احداث پل "پوش آباد" با توجه به آغاز بکار مجدد پیمانکار، اختصاص دستگاه سی تی اسکن به ساختمان خیرساز، گازرسانی به روستاهای باقی مانده، تسریع در بهسازی و آسفالت محورهای اصلی در دستور کار است.

ترابی افزود: بهسازی ۱۵ کیلومتر از محورهای روستایی باقی مانده در سال جاری نیز در برنامه قرار دارد که امیدواریم جشن پایان آسفالت محورهای روستایی را در سال آینده شاهد باشیم.

فرماندار اشنویه با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرزی بودن این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان حدود ۶۸ کیلومتر مرز مشترک با ۲ کشور همسایه دارد، فعال سازی مرزها در راستای بهره گیری برای اشتغال زایی و توسعه این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای نیمه فعال و راکد باید مورد توجه و در دستور کار باشد افزود: فعال شدن واحدهای تولیدی، رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار با از بین بردن بروکراسی اداری نیز باید در اولویت کار مسوولان این شهرستان باشد.

امام جمعه اشنویه نیز در این جلسه گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با پیروی از شهدا در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و جواب دندان شکنی به آنها می دهند.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی افزود: ۹ دی ماه برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است زیرا در این روز مهم و تاریخی مردم با بستن میثاق دوباره با ولایت، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.

وی گفت: دهه بصیرت بیعت ملت با ولایت فقیه است و مردم همواره پیرو راه مقام معظم رهبری و انقلاب هستند.

سرهنگ آیدین ولی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز با اشاره به تدارک ۱۲۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت در این شهرستان اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برپایی میز خدمت و جهادی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از خانواده شهدا و توزیع نان رایگان در بین محرومان از جمله بخشی از این برنامه‌هاست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha