۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۷
کد خبر: 84584256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شریفی: بازی به بازی به سوی قهرمانی می‌رویم

تهران- ایرنا- هافبک جوان تیم پرسپولیس گفت: بازی به بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم و امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.

به گزارش ایرنا، محمد شریفی دوشنبه شب پس از برتری ۴ بر صفر پرسپولیس برابر ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم پیروز این دیدار باشیم. البته بازی سختی بود و از طرفی شرایط آب و هوایی هم روی این بازی تاثیر گذاشته بود. با این حال خدا را شکر که توانستیم در این دیدار به برتری برسیم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم و به آینده فکر نمی‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم قهرمان شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است، گفت: فاصله زیادی بین تیم‌ها نیست که بگوییم کار سخت شده است. شاید یک شکست باعث شود شرایط تغییر کند.

در آخرین دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با قضاوت روح‌الله شریفی به مصاف ویستا توربین رفت که این دیدار با برتری ۴ بر صفر سرخ پوشان تهرانی خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha