۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84584633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال گزارش پرونده مجتمع پتروشیمی گلستان برای رییس قوه قضاییه

گرگان - ایرنا - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده مجتمع پتروشیمی به عنوان یکی از ۲ پرونده با تعداد زیاد شاکی استان در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان بررسی شد و برای تفویض اختیارات بیشتر به دفتر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس عدلیه ارسال گردید.

ساخت مجتمع پتروشیمی گلستان در سفر سال ۸۴ رییس جمهوری وقت به استان تصویب شد و سال ۸۶ هم ساخت آن آغاز گردید اما تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

مردم از پذیره نویسی ساخت مجتمع پتروشیمی گلستان در آبان ۸۵ استقبال گسترده ای داشتند و افزون بر ۹۴ هزار نفر سهام این شرکت را خریدند اما با گذشت سال ها، هنوز اقدامی برای ساخت و  بهره برداری مجتمع پتروشیمی گلستان انجام نشده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حیدر آسیابی در دومین پرونده کثیرالشاکی که مربوط به پرونده "موج‌های آبی گنبدکاووس" است، افزود: برای حل این پرونده به زودی با دستور رئیس قوه قضاییه، نشستی با حضور هیات عالی قضایی استان و شاکیان پرونده در دادگستری شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع پروژه معروف به "عمانی‌ها " در بندرگز و طرح واگذاری ساحل بندرترکمن نیز اداره کل بازرسی استان مکلف شده تا گزارشی از قراردادهای واگذاری این طرح‌ها و تخلفات احتمالی تهیه و به سازمان بازرسی کشور و دادگستری گلستان اعلام کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ۲۹ آذر در نشست شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص به نتیجه رساندن مصوبات پیرامون پرونده پتروشیمی استان گلستان تاکید کرد که هر چه سریعتر به موضوعات این پرونده رسیدگی و هر زمانی نیازمند تفویض اختیاری بود اعلام شود تا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس قوه قضائیه ۲۵ آذر سال جاری به استان گلستان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha