دیدار چهره به چهره مسئولان برای رفع مشکلات مردم رویکرد جدی دولت است

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران بر ضرورت دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم استان تاکید کرد و گفت: دیدار مردمی مسئولان برای رفع مشکلات مردم رویکرد جدی دولت است.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز سه شنبه در حاشیه مراسم ملاقات عمومی در سالن اداری سازمان بنادر و دریانوردی نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه به مردم شریف مازندران افزود: امروز از تمام استان مراجعه کننده داشتیم و مردم مباحث مختلفی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: فلسفه دیدار چهره به چهره با مردم بر طرف کردن موردی مشکلات آنها نیست بلکه مسئولان باید به طور مستقیم صحبت ها و دردل مردم را گوش کنند. 

وی دیدار چهره به چهره را ازسیاست کلان دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: رئیس جمهور نیز شخصا در سفرها به استان های کشور ، مستقیم با مردم ارتباط کی گیرند ، چراکه معتقدیم در حکمرانی اسلامی نباید فاصله بین مردم و مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش فاصله بین مردم و مسئولان بودیم ولی ما وظیفه داریم که از نزدیک به درد و دل مردم گوش داده و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به ادامه دار بودن دیدار چهره به چهره با مردم ،گفت: با ادامه این روند می توانیم مسایل مردم را بهتر درک کنیم ،از طرفی در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه های دینی نیز است.

وی به نقش مهم  رسانه ها و  فضای مجازی  در انعکاس مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: امروز در ملاقات مردمی بیشتر مشکلات مردم در حوزه شهرداری ها، اراضی کشاورزی و منابع طبیعی و بیماران خاص بوده است.

حسینی پور معضل پسماند را از مسائل زیست محیطی نخست استان دانست و گفت: نگران وضعیت زیست محیطی مازندران به رغم تلاش های مسئولان در سال های گذشته هستیم.

وی از مردم مازندران خواست با توجه به داشتن فرهنگ غنی، نهضت عمومی برای ایجاد شهر پاک با همت تک و تک افراد جامعه این پویش زیست محیطی را رفم بزنند و دراین راستا  جوانان و نوجوانان می توانند بیشتر نقش آفرینی را کرده تا گردشگران نیز رعایت بهتری داشته باشند.

وی با قدردانی از عملکرد خوب تشکل های مردم نهاد در پاکسازی محیط زیست استان مازندران ،تصریح کرد: این نهادها با اعتقاد و انگیزه خوبی نظافت جنگل ها و مسیر مواصلاتی در استان گام برداشتند تا در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگری در حوزه های مختلف در استان باشیم. 

استاندار مازندران به تلاش های خوب شهرداران برای پاکسازی اشاره کرد و افزود: با اعلام فراخوان پاکسازی محیط تمامی شهرداران جلوه ای  از مدیران جهادی به نمایش گذاشتند و اقدامات آنها در معاونت عمرانی در دست بررسی است ، جمع آوری و پاکسازی جزء ماموریت ذاتی شهرداری ها است ، برابر قانون اگر یک شهردار در انجام وظایف قانونی تعلل کند در بررسی و صلاحیت آنها تردید نخواهیم کرد و برخورد خواهد شد.

استاندار مازندران صبح امروز در سفر رسمی به همراه معاونان و چند تن از مدیران کل پس از حضور در گلزار شهدای نوشهر و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای والامقام شهرستان نوشهر با  امام جمعه نوشهر دیدار کرد.

سید محمود حسینی پور در ادامه با حضور در محل ساختمان اداری بندر نوشهر با مردم شهرهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت دیدار و  پاسخگوی مسایل و مشکلاتشان شد.

استاندار مازندران افزایش ارتباط دو سویه با مردم و کاهش فاصله اجتماعی میان مسئولان و مردم را از اهداف سفر استاندار به غرب استان معرفی و اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی روابط عمومی استانداری مازندران سفر استاندار به غرب مازندران چهارشنبه هشتم دی نیز تکرار می شود و قرار است در آن سفر حسینی پور با استقرار در شهرستان تنکابن پای درد دل شهروندان شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد بنشیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha