۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84584939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ گروه در خراسان شمالی بر بازار شب یلدا نظارت می کنند

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ گروه سه نفره از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بر بازار کالاهای پُرمصرف شب یلدای استان نظارت و بازرسی می کنند.

محمود قنبری روز سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی استاندار خراسان شمالی از بازار بجنورد در آستانه شب یلدا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت بر بازار استان به مناسبت شب یلدا و در پی افزایش تقاضای عمومی برای خرید میوه، آجیل و خشکبار، گل، طلا، جواهر و بدلیجات افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی مصوب شد تا ۱۰۰ گروه بر این بازار نظارت کنند که تاکنون ۷۵ گروه نظارت کرده اند و از امروز نیز ۲۵ گروه دیگر به ای مجموعه اضافه می شوند و نظارت ها تشدید می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: در این راستا علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان اتحادیه‌های مربوط در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه ها از جمله تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت و وزارت جهاد کشاورزی و بسیج اصناف همکاری خواهیم داشت تا با کنترل بر بازار از هرگونه گران‌فروشی یا کمبود کالا در این ایام جلوگیری شده و از حقوق مصرف کننده صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر بازرسی های میدانی، بر رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات احتمالی مصرف کنندگان تاکید شده است.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha