۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84585070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان کردستانی فراهم شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: کردستان سرشار از جوانان و نوجوانان نخبه و با استعداد در حوزه های مختلف است و باید زمینه شکوفایی این استعدادها بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سنندج اظهار داشت: کسب مقام‌های برتر در المپیادها و مسابقات علمی توسط دانش‌ آموزان کردستانی نشان از وجود استعدادها و ظرفیت های دانش‌آموزی است که باید این مهم مورد توجه قرار گرفته و برای شکوفایی آن بیشتر تلاش شود.

وی گفت: گزارش های اعلام شده نشان می دهد که هم در حوزه آموزشی و هم در حوزه پرورشی، توفیقات و موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم و باید برای پیشرفت بیشتر در این حوزه ها برنامه مدون‌تری را طراحی کنیم.

استاندار کردستان همچنین به مساله بومی گزینی اشاره کرد و گفت: این مساله به موضوع مهمی در استان تبدیل شده و تلاش می شود که در سفر رییس جمهوری به استان حتما مطرح شود، امیدواریم بتوانیم مانع  تضییع حق دانش آموزان نخبه استان شویم.

وی یادآور شد: در حال حاضر شرایط عمده سرانه‌های دانش‌آموزی در استان مطلوب است، البته در برخی بخش‌ها با کمبودهایی مواجه هستیم که باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و زمینه برای رفع موانع و مشکلات موجود فراهم شود.

زارعی کوشا در ادامه با تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس و پرداخت حق القدم ماموستاها و امامان جماعت مدارس اظهار داشت: کسانی که با قرآن  ارتباط داشته باشند هیچگاه شکست نمی خورند لذا باید تلاش کنیم توجه فرزندانمان به قرآن و مبانی قرانی جلب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha