۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84585113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان قهرمان هندبال پیشکسوتان کشور شد

۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84585113
خراسان قهرمان هندبال پیشکسوتان کشور شد

سنندج- ایرنا- هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جام هندبال پیشکسوتان کشور ظهر سه شنبه در سالن زنده یاد «اوسط چراغ علیپور» شهر بیجار با قهرمانی تیم پیشکسوتان خراسان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، هشتمین دوره مسابقات پیشکسوتان هندبال کشور از روز جمعه ۲۶ آذر با حضور هشت تیم از سراسر کشور در بیجار آغاز شد و امروز در آخرین بازی، پیشکسوتان خراسان با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ تیم تهران را شکست داد و قهرمان این رقابت ها شد.

با توجه به حضور پر شور تیم ها و رقابت سخت و نفس گیر ورزشکاران، تیم هندبال خراسان که از آمادگی جسمانی بهتری برخوردار بود توانست با پیروزی در تمامی رقابت ها، جام طلای قهرمانی زنده یاد اوسط چراغ علیپور را به خانه ببرد، تیم های تهران و بوشهر هم به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها به بازیکنان تیم های رده اول تا سوم، مدال های طلا، نقره و برنز اهدا شد و از کادر همراه و هیات هندبال کشور تقدیر و تجلیل شد و پس از عکس یادگاری و ادای احترام به خانواده «اوسط چراغ علیپور» اسطوره هندبال کشور، این دوره از مسابقات هم به کار خود یایان داد.

فرماندار بیجار در آیین اختتامیه این رقابت ها ضمن تقدیر از تیم های شرکت کننده، ادارات و شرکت های خصوصی حامی مالی این مسابقات، از خانواده مرحوم «اوسط چراغ علیپور» که در برگزاری این دوره از مسابقات همراه و همیار بودند تقدیر و تشکر کرد.

علی اکبر ورمقانی افزود: هندبال بیجار، مدیون ورزشکاران نامداری است که با همه مشکلات، کمبودها و کاستی ها توانستند در کشور و در مسابقات جهانی خوش درخشیده و به دنیا نشان دادند که برای موفقیت، هیچ سدی نمی تواند بازدارنده باشد.

او یادآور شد: اوسط چراغ علیپور، اسطوره هندبال کشور از جمله این ورزشکاران است که با همت و تلاش بی وقفه در کشور و میان ورزشکاران نامی درخشید و نام و آوازه بیجار گروس را در صدر نام ها قرار دارد، در بیجار هم به یاد و نام این عزیز از دست رفته، سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهر به نام وی نامگذاری شد.

در این دروه از مسابقات، هشت تیم پیشکسوتان هندبال از استان ها و شهرهای خراسان رضویی، بوشهر، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، مرکزی و تهران حضور داشتند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha