استاندار: تشدید رعایت پروتکلهای بهداشتی در خراسان رضوی ضروری است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست کلی ما در برابر ویروس منحوس کرونا تشدید اقدامات و دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی کامل برای مواجهه درمانی و فعال کردن بخش‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان افزود: کمیته‌های ستاد باید فعال تر شوند و مباحث مختلف در کمیته‌های تخصصی جمع بندی و در ستاد استانی تبدیل به تصمیمات اجرایی شود.

وی ادامه داد:آموزش و پرورش هم باید همین طور فعالیت داشته باشد و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی حساسیت به خرج دهد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی گفت: حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس در عین حالی که باید خدمات دهی داشته باشند اما باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه تری کنند.

نظری افزود: اصنافی نظیر مراکز فروش تجمعی، نانوایی‌ها، رستوران‌ها و تالارها صنوفی هستند که باید به دقت مدیریت شوند و در صورت لزوم اتحادیه اصناف باید با مدیران این صنف‌ها به صورت مستمر جلسات برگزار کند و در این بین شرط تعطیل نشدن صنوف تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۱۴ نفر کاهش یافته است که ۹۰ نفر از آنها مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha