۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84585877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رانندگان در محور سقز- بانه با احتیاط تردد کنند

سنندج- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به کولاک شدید در محور بانه - سقز از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط در این مسیر تردد کنند.

رامبد نوذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر در محور سقز- بانه کولاک شدید و وزش باد گزارش شده است لذا از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود از ترددهای غیرضرور در این مسیر بپرهیزند.

وی افزود: این محور مسدود نیست اما کولاک شدید،  دید افقی را کاهش داده و رانندگان در صورت ضرورت تردد در این مسیر باید با احتیاط رانندگی کرده و  نسبت به تجهیز خودرو خود به لوازم گرمایشی، ایمنی و همچنین زنجیرچرخ اقدام کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و هیچگونه منع ترددی وجود ندارد اما با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم رانندگان باید حتما تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.

همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر است،  جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر است که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha