۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84585890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۵ پرونده تخلف یلدایی در خراسان شمالی تشکیل شد

بجنورد-ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۳۸۵ مورد بازرسی از بازار استان منجر به تشکیل  ۱۹۵ فقره پرونده تخلف صنفی شب یلدایی در استان شد. 

علی وفاخواه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام ۱۴۱ گشت مشترک در آستانه شب یلدا از بازار استان هم منجر به تشکیل ۱۳۱ پرونده تخلف صنفی شد. 

وی خاطرنشان کرد: درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور، گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از جمله تخلفات صنفی در شب یلدا بود. 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۶۹۵ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۱۰ ریال است.

وی گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار به مناسب شب یلدا از سه شنبه هفته پیش آغاز و در آن نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد شد.

وفاخواه اظهار داشت: در طرح نظارت و بازرسی ویژه شب یلدا، گشت های مشترک از بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه ها و نیز تعزیرات حکومتی بر نحوه عرضه کالاها و اجناس مورد نیاز مردم نظارت کردند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: بازرسان در ۲ نوبت صبح و عصر بازار شب یلدا را بررسی و رصد کردند. 

بر اساس این گزارش استاندار خراسان شمالی به همراه رییس کل دادگستری و اعضای ستاد تنظیم بازار روز گذشته و در آستانه شب یلدا از راسته بازار میدان کارگر بجنورد بازدید و مشکلات بازاریان را بررسی کردند.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha