تولیت آستان قدس رضوی در شب یلدا به دیدار کودکان بی‌سرپرست رفت

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی شب یلدا با کودکان بی‎‌ سرپرست و بدسرپرست یکی از مراکز خیریه مشهد همنشین شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری آستان قدس رضوی حجت‌الاسلام‌ احمد مروی هم‌زمان با شب یلدا، ساعتی همنشین کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست ساکن مؤسسه خیریه سراج رضوی توس شد و ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این مجموعه، از کودکان خردسال مؤسسه دلجویی کرد.

در جریان دیدار صمیمی تولیت آستان قدس رضوی با ۱۵ کودک زیر هفت سال این مؤسسه، ضمن گفت‌ و گو با مدیر مجموعه، در جریان شرایط نگهداری از کودکان بی‌سرپرست قرار گرفت و شنونده مشکلات و درخواست‌های آنها شد.

تولیت آستان قدس رضوی پس از ساعتی شب‌نشینی و همجواری با این کودکان و تقدیم هدایای کودکانه به یکایک آنها، از بخش‌های مختلف و امکانات مؤسسه بازدید به عمل آورد و در پایان این دید و بازدید یلدایی، از خدمات مدیر و مربیان با هدایایی قدردانی کرد. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز با حضور در این بازدید شبانه، با قدردانی از رویکرد حمایتگری آستان قدس رضوی از این مراکز گفت: هزار و ۷۰۰ مددجو در۹۲ مرکز خیریه تحت سرپرستی بهزیستی استان حضور دارند و بیش از ۵۰ درصد خانه‌های نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی است. 

مسعود فیروزی افزود: تلاش ما و همه خادمان مراکز ایتام این است که بهترین شرایط را برای رشد و پرورش این فرزندان در فضایی شبیه خانه مهیا کنیم و با کمک به توانمند کردن کودکان و مرتفع کردن مشکلات خانواده‌های آنها ایشان را  هر چه زودتر به دامن خانه و خانواده خود بازگردانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha