سرپرستان فرمانداریهای شهرستان‌های داورزن و رشتخوار منصوب شدند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در احکام جداگانه سرپرستان فرمانداریهای شهرستانهای داورزن و رشتخوار این استان را منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این احکام مهدی بهادری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن و حسین باهوش را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشتخوار منصوب کرد.

استاندار خراسان رضوی در متن این احکام آورده است: سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، بهره‌گیری از استعدادها و نیروهای متخصص، متدین و انقلابی در جهت ارتقا و تعمیق باورها و ظرفیتهای فرهنگی و رفاهی برای زائران داخلی و خارجی و مجاوران ولی نعمتمان، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) مورد انتظار می‌باشد.

در ادامه این احکام آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در چهارچوب وظایف مصوب موفق و مؤید باشید.

شهرستان رشتخوار با ۲ بخش مرکزی و جنگل از شمال و شمال شرقی به شهرستان زاوه و از شمال غربی به تربت‌حیدریه و از جنوب غربی و جنوب به گناباد و از شرق و جنوب شرقی به خواف محدود می‌شود.

این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن نیز با ۲ بخش، چهار دهستان و ۲ شهر در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha