۱ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84587575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال شهرداری گنبد حریف رامسری خود را شکست داد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" در حضور سردار آزمون ملی پوش فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر تیم هورسان رامسر را شکست داد.

شاگردان عظیم جزیده روز چهارشنبه در این دیدار با ارائه یک بازی خوب و کم اشتباه موفق شدند در سه دست متوالی و به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ حریف رامسری خود را با شکست بدرقه کنند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس که در سه دیدار قبلی خود مقابل "پاس گرگان، راه یاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه" متحمل شکست شده و چند پله‌ در جدول لیگ برتر سقوط کردند در این دیدار موفق شدند با کسب سه امتیاز کامل، جایگاه خود را ارتقا دهند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این برتری شمار پیروزی های خود را به عدد ۶ رساند و با کسب ۱۹ امتیاز سه پله در جدول صعود کرد و به رده ششم رسید.

قضاوت این دیدار که "سردار آزمون" بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان تماشاگر ویژه آن بود، برعهده "مجتبی بیداریان و حمیدرضا رسولی" به ترتیب به‌عنوان داول اول و دوم بود ضمن اینکه "محمد پژوه" نیز ناظر فنی بازی را بر عهده داشت.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha