۱ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84587608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی والیبال شهرداری گنبد: مقابل تیم رامسر محکوم به بُرد بودیم

گنبدکاووس- ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: در بازی امروز مقابل تیم هورسان رامسر در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، محکوم به بُرد بودیم و خدا را شکر آخرین بازی نیم فصل را با پیروزی به پایان رساندیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عظیم جزیده شامگاه روز چهارشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیم شهرداری مقابل هورسان رامسر به خبرنگاران گفت: شرایط تیم ما سخت بود زیرا وقتی تیم سه بازی متوالی می‌بازد بازگشت دوباره به بازی‌ها سخت است.

وی افزود: بازیکنان شهرداری امروز نشان دادند که دوست دارند عوض شوند، دوست دارند ذهن شان، ذهن حرفه‌ای‌تر شود ضمن اینکه کادر فنی شهرداری هم در چند روز گذشته تلاش زیادی کرد تا روحیه بُرد را در بچه‌ها تزریق کنند.

جزیده اضافه کرد: در بازی امروز بازیکنان ما در همه قسمت‌ها خوب عمل کردند ضمن اینکه برخلاف انتظار که فکر می‌کردیم بازی سختی در پیش داریم، تیم حریف (هورسان) کمتر از انتظار بازی کرد و ما برای پیروزی در این دیدار کار سختی نداشتیم.

سرمربی تیم هورسان رامسر پس از باخت تیمش به خبرنگاران گفت که علت این شکست ضعف بازیکن در ۲ تا سه پست بود که تلاش خواهیم کرد با جذب بازیکنان مورد نیاز یک تیم هورسان جدید روانه ادامه مسابقات در دور برگشت کنیم.

مسعود آرمات با خوب توصیف کردن بازی امروز ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و هورسان رامسر، افزود: با اینکه بازی خوبی در جریان بود متاسفانه داوران خط با تصمیمات اشتباه خود، بازی را خراب کردند.

وی اضافه کرد: اشتباهات داوران خط به قدری واضع بود که ناظر بازی از بنده عذرخواهی کرد با این حال نمی‌گوییم داوران از قصد این کار را کردند اما باید از داوران زبده در بازی‌های لیگ برتر استفاده شود.

آرمات گفت: فلسفه بازی ها دوستی و رفاقت است و نباید به خاطر برخی مسائل از بین برود ضمن اینکه والیبال ما جهانی شده است باید همه داوران، مربیان و بازیکنان  حرفه‌ای فکر و عمل کنند.

سرمربی تیم هورسان رامسر ادامه داد: بر هر حال بازی با نتیجه سه سفر پایان یافت و من این پیروزی را به تیم شهرداری گنبدکاووس و هواداران آن تبریک می‌گویم.

قضاوت این دیدار که "سردار آزمون" بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان تماشاگر ویژه آن بود، برعهده "مجتبی بیداریان و حمیدرضا رسولی" به ترتیب به‌عنوان داول اول و دوم بود ضمن اینکه "محمد پژوه" ناظر فنی بازی را بر عهده داشت.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در دیدار امروز با ارائه یک بازی خوب و کم اشتباه موفق شد در سه دست متوالی و به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ حریف رامسری خود را با شکست بدرقه کنند.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha