تکمیل شهرک صنعتی لردگان وضعیت اقتصادی شهرستان را متحول می‌کند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای گفت: تکمیل و بهره‌برداری کامل شهرک صنعتی لردگان وضعیت اقتصادی شهرستان را متحول خواهد کرد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در بازدید از وضعیت شهرک صنعتی لردگان تاکید کرد: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری کامل از این شهرک صنعتی در دستور کار مدیران مرتبط قرار گیرد.
وی افزود: تحول در توسعه، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت و رونق اقتصادی از مهم‌ترین دستاوردهای تکمیل و بهره‌برداری از شهرک صنعتی لردگان به‌شمار می‌رود.
حیدری تصریح کرد: علاوه بر تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف، سرمایه‌گذاران نیز بایستی برای تولید با ظرفیت کامل همت و اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرک صنعتی لردگان ۲۰۰ هکتار وسعت دارد.
حمیدرضا فلاح تاکید کرد: احداث ۲۱۱ واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی لردگان پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون ۶۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و بقیه در حال ساخت و ساز است.
وی یادآور شد: هم‌اینک ۶۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی لردگان مشغول به کار هستند.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان لردگان بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha