بُرش شهرستانی برنامه‌های ۱۴۰۱چهارمحال وبختیاری تا هفته آینده ارائه شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی تا یک هفته آینده بُرش شهرستانی برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و میزان تحقق آن به‌همراه تشریح و تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و پیشرفت فیزیکی و اعتبارات این طرح‌ها را به فرمانداران و مدیران شهرستانی اعلام و مستندسازی کنند.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان لردگان تاکید کرد: بررسی میدانی مشکلات، چالش‌ها و مسائل شهرستانی به‌همراه ارائه راهکارهای رفع آن از اهداف سفرهای مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به شهرستان‌های استان است.
وی افزود: در شاخص‌های توسعه‌ای توجه به رونق ارتباطات، توسعه کریدور ارتباطی، تامین آب پایدار برای آشامیدنی، کشاورزی و صنعت، ارتقای کسب و کار، بهبود وضعیت صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برخی پروژه‌ها با گذشت ۹ ماه از سال هنوز عملیاتی نشده‌اند که باید برنامه زمان‌بندی برای فعال شدن این طرح‌ها ارائه شود و عملیاتی شدن آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.
وی گفت: برطرف کردن موانع پیشرفت طرح‌های مختلف به‌ ویژه در بخش تولید استان جزو اولویت‌های اصلی مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد تا از برگشت اعتبارات جلوگیری شود.
حیدری تاکید کرد: فرمانداران، آخرین وضعیت طرح‌های شهرستانی را پیگیری و برای رفع مشکلات احتمالی این طرح‌ها تلاش کنند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت بخشداران و دهیاران و افزایش برقراری ارتباط با مردم و قشرهای مختلف جامعه می‌تواند در بهره‌مندی از ظرفیت‌های گوناگون مؤثر و باعث جذب بیشتر تسهیلات می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به پیگیری و تلاش برای جذب حداکثری اعتبارت ردیف‌های مختلف بودجه‌ای اقدام کنند.
وی یادآور شد: فرماندار، اختصاص زمین برای جذب سهمیه مسکن شهرستان لردگان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد و زمین مورد نیاز را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بگذارد.
حیدری اظهار داشت: تحول در توسعه جنگل‌ها و توجه به آبخیزداری از مهم‌ترین نیازهای شهرستان لردگان است که باید جزو برنامه‌های امسال و سال آینده اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری قرار گیرد.
وی گفت: طرح‌های نیمه‌تمام دارای افزون‌بر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای ارائه در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده و جمع‌بندی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد اشتغال، رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار وتوجه به شاخص‌های فرهنگی در دسغکار تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.
حیدری افزود: حفظ کرامت انسان‌ها و برخورد خوش با ارباب‌رجوع در دستگاه‌های اجرایی می‌تواند روحیه امید بین مردم را تقویت و پیوند بین مردم و حاکمیت را بهبود بخشد.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان لردگان بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha