استاندار چهارمحال وبختیاری با جمعی از خانواده شهدا در لردگان دیدار کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان لردگان دیدار و گفت و گو کرد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در جمع خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان شهرستان لردگان تاکید کرد: دشمن با هدف ترویج ناامیدی و فاصله بین مردم و حکومت، از طریق شیوه‌های مختلف تبلیغاتی، تلاش می‌کند اما بصیرت مردم انقلابی کشور توطئه آنان را خنثی می‌کند.
وی افزود: دشمن برای برنامه‌ریزی به‌ منظور ضربه زدن به دولت، اتاق فکرهایی را طراحی و فعال کرده است اما با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره توانستیم به پیروزی برسیم.
حیدری تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم پای کار آمد تا صادقانه برای خدمت خالصانه به مردم تلاش کند.
وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی با دست خالی در برابر ائتلاف بین‌المللی ایستادگی کردند و امروز هم باید با همان روحیه جهادی برای توسعه کشور تلاش کنیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حضور میدانی مسوولان در شهرستان‌ها روند رفع مشکلات موجود را تسریع می‌کند.
وی گفت: توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، بنیادها و قرارگاه‌های ملی و با همکاری دولت و مجلس انقلابی تحقق می‌یابد.
حیدری تاکید کرد: تقویت، اعتمادسازی و فعال کردن بخش خصوصی همزمان با دوری از کاغذبازی اداری، می‌تواند منجر به تسریع در روند سرمایه‌گذاری با هدف توسعه همه‌جانبه می‌شود.
وی افزود: از ظرفیت‌های نخبگان، استادان دانشگاهی و صاحبنظران برای ایجاد تحول در شاخص‌های مختلف مرتبط با توسعه‌یافتگی استان بهره‌گیری و بهره‌مندی خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سفرهای شهرستانی مدیریت ارشد استان و سرکشی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی به شناسایی سریع‌تر مشکلات و شناخت راهکارهای اجرایی رفع این مشکلات کمک می‌کند.
وی با اشاره به سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک یادآور شد: در این سفر برای تسریع در روند توسعه استان از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری خواهد شد.
حیدری اظهار داشت: تامین آب پایدار آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی به‌ منظور ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی با هدف کاهش   ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت اصلی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان لردگان بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha