استقرار نمایندگی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خانمیرزا تسریع شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع در استقرار نمایندگی در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: فرماندار خانمیرزا برای آزادسازی زمین مورد نیاز به‌منظور اختصاص با هدف استقرار دستگاه‌های اجرایی، ساخت مسکن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.
وی افزود: ساخت مسکن علاوه بر تامین واحدهای مسکونی قشرهای مختلف جامعه، برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه تاثیرگذار است.
حیدری تصریح کرد: اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری روند زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار ا سرعت دهد.
وی یادآور شد: اتاق فکر توسعه شهرستان خانمیرزا با حضور افراد معتمد، صاحب‌نظر، نخبه و استادان دانشگاهی تشکیل و فعال شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بُرش شهرستانی برنامه‌های ۱۴۰۰ و سال آینده را تهیه، تشریح و ابلاغ کنند.
وی گفت: جذب منابع اعتباری و تسهیلاتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تسریع و از برگشت اعتبارات جلوگیری شود.
حیدری تاکید کرد: ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی در دستور کار مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، آبخیزداری، کشت گیاهان دارویی، صنعت، بهداشتی و درمانی، زیرساخت‌های گردشگری و ورزشی جزو اولویت‌های اصلی مسئولان باشد.
وی یادآور شد: تامین آب پایدار در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت اولویت دارد و تحقق آن نیازمند وحدت، همدلی و همراهی تمامی مردم، مسوولان و قشرهای مختلف است.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان خانمیرزا بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha