پلیس راهور: بلوار ولایت شهر همدان برای نصب پل عابر مسدود می‌شود

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که مسیر رفت و برگشت بلوار ولایت شهر همدان حدفاصل میدان پیشاهنگی تا پل رسالت برای نصب پل عابر پیاده فردا(جمعه) مسدود می‌شود.

سرهنگ فرخ جمالی پنج‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بالا بودن سرعت خودروها در بلوار ولایت و فوت ۲ عابر در این مسیر در سال جاری، نصب پل عابر پیاده در این بلوار در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفت.

وی گفت: البته با وجود نصب پایه های پل اما سازه آن در حاشیه بلوار رها شده و طرح نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری های پلیس، نصب و راه اندازی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: بنابراین فردا (جمعه) مسیر رفت و برگشت بلوار ولایت برای نصب این پل مسدود می شود و از شهروندان درخواست می شود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

به گفته سرهنگ  جمالی، هم اینک شهر همدان نیاز جدی به نصب سه پل عابر پیاده در بلوار فرودگاه نزدیکی دانشگاه پیام نور، خیابان علاقه‌بندیان در مجاورت مدرسه علاقبندیان و بلوار نجفی در انتهای منطقه مسکونی اسلامشهر به سمت ابتدای جاده غارعلیصدر دارد.

وی اظهار داشت: شهر همدان دارای ۱۶ پل عابر پیاده است که بیش از ۶۰ درصد انها مکانیزه هستند اما پله برقی و آسانسور این پل ها به علت مشکلات فنی غیر فعال شده است.

به گفته سرهنگ جمالی، در ۹ ماهه نخست امسال ۲۷ نفر در سوانح رانندگی درون شهری همدان خود را از دست دادند که ۶۰ تا ۷۰ درصد متوفیان عابر پیاده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha