خطوط اعتباری جدید برای تسهیلات فنی در کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده قول مساعد برای تخصیص اعتبار و ایجاد خطوط اعتباری جدید در استان گرفته‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد رشیدی» عصر پنجشنبه در در نشستی که با موضوع کمک‌های فنی اعتباری در سازمان صمت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای رونق تولیدات آن ها امر لازمی است که خوشبختانه در استان انجام می شود.

وی گفت: در سالی که مزین به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، همه ما باید با دلسوزی، نگرانی و همچنین انرژی مضاعف در جهت شعار سال حرکت کنیم زیرا اصل کار اشتغال است و از این طریق می‌توان موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی را مهیا سازیم.

رشیدی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با رایزنی‌های متعدد انجام شده قول مساعد برای تخصیص اعتبار و ایجاد خطوط اعتباری در استان گرفته‌شده و در اسرع وقت درخواست‌ها تأمین اعتبار خواهند شد.

نماینده کرمانشاه تاکید کرد: عدالت در پرداخت‌های فنی و اعتباری باید در اولویت بانک‌ها قرار گیرد و سازمان صمت بر اساس شاخص‌ها، اصالت و توانمندی‌های واحدها نسبت به تخصیص آن‌ها اقدام کنند

رتبه سوم کرمانشاه در اعطای تسهیلات فنی و اعتباری

 محسن دارابی؛ رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کرمانشاه نیز با بیان این که استان کرمانشاه ازلحاظ سهم تسهیلات فنی و اعتباری در کشور رتبه سوم را دارد، افزود: در سال جاری سهم تسهیلات فنی و اعتباری استان کرمانشاه ۳.۵۸ کل کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ متقاضی این تسهیلات در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: برای حمایت و تشویق بخش خصوصی می‌توان کمک‌های فنی و اعتباری در اختیار آن‌ها گذاشت.

دارابی خاطر نشان کرد: طبق قانون بودجه، کمک‌های فنی و اعتباری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و در مقابل بخش خصوصی نیز بایستی خدمات مطلوب ارائه و به بسترسازی برای رشد و توسعه کمک کند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت یادآوری کرد: کمک‌های فنی و اعتباری در صورتی تخصیص پیدا می‌کند که سرمایه‌گذاری‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات لازم را به‌منظور افزایش تولید و رونق اقتصادی دارا باشند.

وی در پایان با تأکید بر بهره‌وری از منابع و اعتبارات گفت: با توزیع درست اعتبارات و هزینه نمودن منابع، کیفیت طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی افزایش پیدا می‌کند و درنهایت رضایتمندی مردم حاصل می‌گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha