بیمارستان دندانپزشکی شهرستان بهار با حضور استاندار همدان افتتاح شد

همدان - ایرنا - بهره برداری از بیمارستان دندانپزشکی پورسینا شهرستان بهار روز جمعه در آیینی با حضور استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان در شهرستان بهار، گفت: عدالت‌محوری و توجه به تمام شهرهای استان از سیاست‌های محوری دولت و مدیران اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است.

بیمارستان دندانپزشکی شهرستان بهار با حضور استاندار همدان افتتاح شد

"علیرضا قاسمی فرزاد" افزود: حفظ سلامت مردم و تزریق سریع و گستره واکسن از موضوعات مهم و دارای اولویت دولت سیزدهم است که مجموعه کادر بهداشت و درمان توانستند با اقدامی جهادی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا یک ایمنی فراگیر را در کشور ِایجاد کنند. 

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و شرایطی که به وجود آمده، دولت توجه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد که در این راستا فراهم کردن زمینه تاسیس و راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی در شهرستان بهار قابل تقدیر و تحسین است.

استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه امکانات خوبی در حوزه خدمات‌ درمانی شهرستان بهار شکل گرفته است، افزود: نگاه عدالت محور دولت باعث شده تا همه خدمات در سطح شهرستان‌های کشور به شکل متوازن ارائه کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی همچون افتتاح بیمارستان دندانپزشکی مایه خیر و برکت مردم در این منطقه خواهد شد، اظهار داشت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه دست اندرکاران این بیمارستان قابل تقدیر و تشکر است.

بیمارستان دندانپزشکی شهرستان بهار با حضور استاندار همدان افتتاح شد

استاندار همدان همچنین با اشاره به اقدامات موثر انحام شده برای مهار ویروس کرونا، گفت: استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و برهمین اساس ضروری است که برای حفظ این وضعیت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و روند تزریق واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی برای قطع زنجیره انتقال ویروس با جدیت دنبال شود.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی برای بررسی دقیق مسایل و خدمت رسانی بهتر به مردم و توسعه متوازن استان، افزود: رویکرد ما این است که طبق برنامه، مشکلات و مسائل شهرستان‌های دهگانه استان را شناسایی و حل و فصل کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: در همین ارتباط، مسائل و مشکلات حوزه شهرستان بهار نیز شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی و سپس پیگیری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان صبح امروز در راس هیاتی از مدیران استان با استقبال رسمی فرماندار، شهردار و مدیران شهرستانی وارد بهار شد.

استاندار همدان در اولین برنامه از سفر به بهار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

بیمارستان دندانپزشکی شهرستان بهار با حضور استاندار همدان افتتاح شد

دیدار و گفت وگو با امام جمعه شهرستان و بازدید از روند پروژه های عمرانی و همچنین شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر استاندار همدان به شهرستان بهار است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha