۳ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84589257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

‎اطفای آتش سوزی کارخانه ریسندگی  در مورچه خورت  اصفهان ادامه دارد

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بااشاره به آتش سوزی یک کارخانه ریسندگی واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت گفت: عملیات اطفای حریق این واحد صنعتی همچنان ادامه دارد.

منصور شیشه فروش شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارخانه تولیدی الیاف و نخ با عنوان 'جمیل نخ در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز دچار حریق شد .
وی اظهار داشت: انبار نخ این کارخانه که دارای ۶ سوله است دچار حریق شده و بلافاصله نیروهای آتش نشانی و امدادی از شاهین شهر ، مورچه خورت و اصفهان به محل حادثه اعزام شدند. 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود:  ٣٠ نیروی امدادی به‌همراه تانکر آب به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه به‌دلیل حضور  به موقع نیروهای امدادی و اطفای حریق هیچ تلفات انسانی نداشته است گفت: کار  اطفای حریق این واحد صنعتی همچنان به‌دلیل حجم بزرگ پنبه و الیاف ادامه دارد.
شیشه فروش بااشاره به اینمه هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده است تصریح کرد: در این راستا فرماندار شاهین شهر، نیروهای راهور، راهداری و انتظامی و از شرکت برق در محل حاضر هستندو برق این منطقه بطور موقت قطع شده است.
وی همچنین از حریق دیگری در انبار ضایعات در گرگاب از توابع دولت آباد خبر داد و گفت: ٢ واحد امدادی برای مهار آتش به محل اعزام شدند .

به گزارش ایرنا، مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.

گرگاب از توابع شهرستان برخوار در ۲۰ کیلومتری شامل شهر اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha