ورزشگاه نقش جهان میزبان موقت بازی‌های خانگی نساجی شد

ساری – ایرنا – ورزشگاه نقش جهان اصفهان از سوی مدیرعامل باشگاه نساجی به عنوان محل برگزاری بازی‌های خانگی نساجی تا زمان آماده‌سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، داستان میزبانی نساجی از تیم‌های لیگ برتری پس از لغو شدن میزبانی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به دلیل مخالفت شورای تأمین خراسان رضوی، به اصفهان کشیده شد و قرار است دست‌کم دو بازی خانگی آینده نساجی در زمین خانگی سپاهان اصفهان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با موافقت هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان تا زمان آماده‌سازی چمن ورزشگاه شهدای در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از حریفان خود میزبانی می‌کنیم.

ایزد سیف‌الله‌پور پس از مسابقه مس رفسنجان و نساجی مازندران که با پیروزی نماینده مازندران پایان یافت درباره وضعیت میزبانی نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر که چهارشنبه هشتم دی برگزار می‌شود، اظهار کرد: از هیئت فوتبال استان اصفهان و آقای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان سپاسگزارم که با میزبانی نساجی در دو بازی خانگی بعدی موافقت کردند. به این ترتیب بازی خانگی ما مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه تیم ما مثل تیم کشورهای جنگ زده و بحرانی شده که برای هر مسابقه باید دنبال زمین بازی باشد. باید از مسئولان استان بویژه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال مازندران گلایه کنم که با وجود قول‌های آماده‌سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری این وعده را هنوز عملی نکردند. دو روز پیش هم تیر دروازه این ورزشگاه با وزش چند دقیقه تندباد نه چندان شدید از جا کنده شد.

مدیرعامل نساجی خاطرنشان کرد: زمین ساری برای بازی هفته دهم مقابل آلومینیوم اراک هم از نظر سرمربی تیم ما شرایط مناسبی نداشت و فقط به این دلیل که احتمال داشت بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود آقای الهامی با برگزاری بازی در این ورزشگاه موافقت کرد.

سیف‌الله‌پور اظهار کرد: مسئولان استان از فردا به اندازه کافی برای اجرای رول چمن طبیعی در ورزشگاه شهدای ساری فرصت دارند. چهارشنبه هشتم دی بازی خانگی‌مان را در اصفهان برگزار می‌کنیم. ۱۳ دی در تهران سیزدهمین بازی ما مقابل هوادار برگزار می‌شود. بازی خانگی بعدی ما ۱۸ دی مقابل ذوب‌آهن است که باز هم در اصفهان بازی می‌کنیم. پس از آن هم ۲۳ دی پانزدهمین بازی‌مان در تبریز مقابل تراکتور است.

وی افزود: سوم بهمن باید در شیراز مقابل فجر بازی کنیم و پس از آن لیگ بیش از دو هفته برای برگزاری مسابقات تیم ملی تعطیل می‌شود. یعنی مسئولان استان از فردا بیش از ۴۰ روز فرصت دارند که چمن رول ورزشگاه شهدای ساری را آماده کنند. امیدواریم از این فرصت به درستی استفاده کنند تا هفدهمین دیدار فصل را در ساری مقابل پرسپولیس برگزار کنیم.

تیم فوتبال نساجی به دلیل آغاز عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر امسال نمی‌تواند در زمین خانگی خود بازی کند و به همین دلیل ورزشگاه شهدای ساری به عنوان ورزشگاه خانگی نساجی معرفی شد که کیفیت نامناسب چمن این ورزشگاه باعث شد کادر فنی و مدیریتی نساجی تصمیم بگیرند که بازی‌های خانگی خود را خارج از استان برگزار کنند. پیش‌تر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که قرار است اجرای رول چمن طبیعی در ورزشگاه شهدای ساری پس از تأمین اعتبار و با کوچ موقت نساجی به خارج از استان برای انجام دو بازی خانگی آغاز شود.

نساجی مازندران روز جمعه سوم دی در رفسنجان به مصاف تیم مس رفت و با کسب برد ارزشمند ۲ – ۱ مقابل این تیم قدرتمند، علاوه بر این که نخستین شکست خانگی مسی‌ها را در این فصل تحمیل کرد، توانست به رتبه هشتم جدول نیز صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha