۴ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84589536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید شیروان ۷۱ میلیارد ریال وام اشتغالزایی پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- رییس صندوق کارآفرینی امید شیروان گفت: این صندوق امسال، ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است که بیشتر آن در بخش کسب و کار روستایی بوده است.

حشمت اله فرهادی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات پرداختی برای ۲۰۴ متقاضی این شهرستان پرداخت شده که در قالب طرح‌های اشتغال روستایی و کسب و کارهای کوچک برای ۲۴۸ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات پراخت شده در زمینه مشاغل خانگی، خویش فرمایی، کارفرمایی و کارآفرینی با کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت ۶۰ تا ۲۴ ماهه در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و غیره صورت گرفته است که میزان پرداخت سقف تسهیلات برای هر نفر از ۳۰۰ میلیون ریال به بالا آغاز شده است.

فرهادی پور با بیان اینکه ۶۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی مربوط به خانم و ۴۰ درصد آقایان است اضافه کرد: اینک پرونده ۲۰ متقاضی از جهاد کشاورزی با ۶ میلیارد ریال در نوبت دریافت تسهیلات است.

صندوق کارآفرینی امید، نهاد مالی تخصصی و حمایتی است ‌که ‌در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خُرد فعالیت می‌کند.

ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده‌های خُرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک برای ایجاد کسب و کارهای خُرد کم سرمایه و کسب و کارهای متوسط با محوریت فعالیت های کارآفرینانه و نیازهای منطقه‌ای است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha