واحد تولیدی شیمیایی در سمنان با هفت پروانه استاندارد، نمونه کشوری شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: شرکت تولیدی شیمیایی کلران در شهرک صنعتی بزرگ این شهر با کسب هفت پروانه استاندارد به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی شد.

به گزارش ایرنا، عباس رستمی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، ابراز داشت: انتخاب شرکت تولیدی شیمیایی کلران به عنوان نمونه کشوری نتیجه تلاش و همت کارکنان این واحد در رعایت دقیق استانداردهای محصولات است.
وی ادامه داد: رعایت استانداردهای محصولات و استمرار در کنترل کیفیت، تنوع محصولات استاندارد،‌ آموزش مستمر و همکاری با مجموعه استاندارد از جمله شاخص‌های ممیزی و ارزیابی تعیین‌کننده واحد نمونه از نظر سازمان استاندارد بود.
رستمی بیان کرد: از مجموع هفت پروانه کاربرد علامت استاندارد کسب شده به وسیله شرکت تولیدی شیمیایی کلران، یک پروانه مربوط به استاندارد اجباری و بقیه پروانه‌ها مربوط به استاندارد تشویقی است.
مدیرکل استاندارد استان سمنان تصریح کرد: فرآورده‌های مایع سفید کننده ( محلول سدیم هیپو کلریت ) مشمول مقررات استاندارد اجباری است.
وی یادآور شد: هیدروکسید سدیم - صنعتی ، اسید کلریدریک ( آزمایشگاهی و صنعتی )، سدیم هیپو کلریت- مورد مصرف تصفیه آب آشامیدنی، هیپو کلریت کلسیم صنعتی، هیپوکلریت کلسیم مورد مصرف در تصفیه آب برای مصارف انسانی و کلر مایع از جمله تولیدات شرکت کلران است.
وی با اشاره به تنوع و کیفیت تولیدات شرکت کلران و صادرات این تولیدات، اضافه کرد: شرکت تولیدی شیمیایی کلران در چندین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کشوری در استان سمنان معرفی شده است.
مدیرکل استاندارد استان سمنان بیان کرد : انتخاب واحدهای تولیدی نمونه کشوری نشان‌دهنده آن است که بخش صنعت و تولید با جان و دل برای توسعه اقتصادی کشور در تلاش هستند که این مساله برای استان نیز ارزشمند است.
 مرکزآموزشی کلران دارای تفاهم نامه امور پژوهشی، آموزشی و تدوین استاندارد ملی و بین المللی از سازمان استاندارد است. این شرکت با بهره مندی از فناوری روز دنیا در زمینه ی های مختلف به عنوان اولین شرکت خصوصی تولیدکننده کلر و مشتقات آن وارد عرصه تولید شده است.
شرکت تولیدی کلران واقع در شهرک صنعتی بزرگ سمنان، با سه دهه سابقه فعالیت، با بهره گیری از فناوری الکترولایزر تحت لیسانس شرکت دنورای ایتالیا و طراحی سیستم سیکل آب نمک، تولید کلر مایع، تولید آب ژاول، تولید اسید کلریدریک و تغلیظ کاستیک توسط واحد فنی و مهندسی، امروز محصولات خود را با کیفیت قابل تضمین برای استفاده در صنایع شوینده، پتروشیمی، نفت، فولاد، تصفیه‌خانه ها ارائه می‌کند.
استان سمنان یکهزار و ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دارد که ۳۷ درصد از اشتغال استان را تامین کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha