ترکیب منتخب هفته یازدهم لیگ برتر؛ با حضور موثر فراز، فرهاد و مجتبی

تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجد سلیمان، استقلال و پیکان بیشترین سهم را دارند.

به گزارش ایرنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار در روز جمعه پرونده‌اش بسته شد. در این هفته ۱۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت استقلال تهران به تنهایی صدرنشین شد. پدیده نیز با همان ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان ۹ تیم مختلف در ترکیب منتخب هستیم که سهم تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال و پیکان از بقیه بیشتر است.

گلر: حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)

در هفته‌ای که فرهاد مجد کرمانشاهی نیز در اصفهان مقابل سپاهان نمایش کم‌نقصی داشت، حسین پورحمیدی با ارائه یک بازی زیبا یک کلین‌شیت دیگر به نام خود ثبت کرد. او ۲ بار به صورت جدی تیمش را از دریافت گل نجات داد تا رسول خطیبی یک امتیازِ هفته یازدهم را مدیون این گلر جوان باشد.

ترکیب منتخب هفته یازدهم لیگ برتر؛ با حضور موثر فراز، فرهاد و مجتبی

مدافعان: مجید عیدی (نفت مسجدسلیمان)، علی نعمتی (پرسپولیس)، محمد طیبی (صنعت نفت)

ارسالی زیبا از مجیدی عیدی پایه‌گذار یکی از ۲ گل نفت مسجدسلیمان مقابل فجرسپاسی شیراز بود. عیدی به خوبی در سمت راست خط دفاعی بازی کرد و هم در فاز تدافعی و هم در فاز تهاجمی یکی از مهره‌های استاندارد فراز کمالوند بود.

پرسپولیس هم برد بدون دردسری را مقابل ذوب‌آهن دشت کرد. علی نعمتی در فاز تدافعی نمایش خوبی داشت و نشان داد که حالا یک مهره قابل اتکا برای یحیی گل‌محمدی در قلب خط دفاعی است و می‌تواند با اعتماد به نفس فراوان یاری‌رسان تیمش باشد.

از محمد طیبی هم باید یاد کنیم. رهبر خط دفاعی تیم صنعت نفت در جدال با فولاد خوزستان. طیبی در کنار یزدان‌دوست توانست به خوبی مانع از به بار نشستن حملات جسته و گریخته فولاد شود و یک امتیاز ارزشمند را از اهواز به آبادان بیاورد.

هافبک‌ها: معین عباسیان (هوادار)، محمد بلبلی (نفت مسجدسلیمان)، مهدی مهدی‌پور (استقلال)، رضا جعفری (نساجی)، علیرضا کوشکی (پیکان) و فرشاد احمدزاده (سپاهان)

معین عباسیان یکی از بهترین بازی‌های چند ماه اخیر خود را برای هوادار انجام داد. او یکی از مهره‌های اصلی تیم رضا عنایتی به حساب می‌آید پاس گل سه امتیازی تیمش را ارسال کرد و نقشی غیر قابل انکار در ثبت سومین برد فصل برای تیم تهرانی داشت.

محمد بلبلی نیز یکی از درخشان‌ترین‌ها بود. بازیکن سابق استقلال به عنوان مهره تعویضی به میدان آمد و با وجود قد کوتاهش ضربه سری تماشایی به قعر دروازه ایمان صادقی فرستاد تا نفت به سمت دومین برد این فصل پیش برود. مسجدسلیمانی‌ها با حضور یک بلبلی آماده می‌توانند به ادامه لیگ بسیار امیدوار باشند.

مهدی مهدی‌پور حالا یک ستاره در تیم استقلال است. او طبق آمار متریکایی ۲ پاس گل داد و ۶ موقعیت گلزنی ایجاد کرد تا مشخص شود چه بازیکن بی‌جانشینی در ترکیب تیم فرهاد مجیدی است. مهدی‌پور حالا به روزهای اوج خود رسیده و می‌تواند مانند دوران حضورش در ذوب‌آهن و تراکتور برای تیم آبی‌پوش پایتخت هم خوش بدرخشد.

ترکیب منتخب هفته یازدهم لیگ برتر؛ با حضور موثر فراز، فرهاد و مجتبی

رضا جعفری یک گل زد و چند بار هم تیم مس رفسنجان را آزار داد. او نقش موثری در ثبت پیروزی دلچسب تیم ساکت الهامی در رفسنجان ایفا کرد. بازیکنی که پیش از این برای سایپا به میدان می‌رفت.

علیرضا کوشکی یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر است. بازیکنی که با شماره ۱۰ و در قواره یک شماره ۱۰ برای تیم تهرانی بازی می‌کند و این بار موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. این بازیکن گچسارانی و ۲۱ ساله که سابقه حضور در سپیدرود را دارد می‌تواند به زودی راهی یک تیم بزرگ شود.

با وجود باخت سپاهان بی‌انصافی است اگر از کنار اسم فرشاد احمدزاده به همین سادگی عبور کنیم. ستاره تیم سپاهان هم یک گل به ثمر رساند و هم یک بار دیگر موفق به باز کردن دروازه پیکان شد که داور در تصمیمی بحث‌برانگیز آن را مردود اعلام کرد. احمدزاده این روزها از معدود دلخوشی‌های محرم نویدکیا به حساب می‌آید.

مهاجم: آرمان رمضانی (استقلال)

جلوتر از رودی ژستد و عماد میرجوان باید آرمان رمضانی را به عنوان گزینه نخست خط حمله ترکیب منتخب هفته انتخاب کنیم. بازیکنی که با درخشش در جام حذفی به ترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی رسید و مانند فصل گذشته موفق شد دروازه پدیده را باز کند. رمضانی با این روند رو به رشد می‌تواند در هفته‌های آتی نیز در ترکیب اصلی آبی‌ها به میدان برود.

سرمربی: مجتبی حسینی (پیکان)

سپاهان در لیگ بیست و یکم باختی در نقش جهان تجربه نکرده بود و گلی نیز دریافت نکرده بود اما هر ۲ اتفاق توسط تیم مجتبی حسینی برای شاگردان محرم نویدکیا رخ داد. پیکان پس از شکست مقابل سرخابی‌های پایتخت، راهی اصفهان شد و دست به کار بزرگی زد. حسینی که خاطرات خوبی از آخرین فعالیتش در اصفهان نداشت توانست با یک برد دلچسب همه آن خاطرات را به دست فراموشی بسپارد.

ترکیب منتخب هفته یازدهم لیگ برتر؛ با حضور موثر فراز، فرهاد و مجتبی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha