۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84590741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش‌ از ۲۵۰۰ فقره بازرسی از اصناف اشنویه انجام شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۲ هزار و ۵۲۹ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده است.

حامد رمضانی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در قالب این تعداد بازرسی ۱۱۸ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و دیگر موارد تخلف در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه برای این تعداد ۱۱۱ پرونده تخلفات صنفی و صنعتی تشکیل و متخلفان به بیش‌ از ۷۸ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند افزود: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات همچنان با  در عرصه بازار این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.  

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه ادامه داد: هفت پرونده سردخانه های شهرستان نیز به دلیل عدم اعلام موجودی در سامانه جامع انبارها به ارزش هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده که به تعزیرات حکومی معرفی شده اند.

رمضانی با بیان اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند اظهار داشت: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به‌صورت ویژه رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

وی افزود: برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا  این اداره از آمادگی لازم برخوردار بوده و گشت‌های مشترک را همانند روزهای نخست ادامه خواهد داد.

رمضانی در زمینه صدور کارت های بازرگانی نیز گفت: تاکنون در این شهرستان ۱۳ هزار ۶۱۷ کارت الکترونیکی بازرگانی صادر و تحویل مرزنشینان شده‌ است و ۲ هزار و ۵۱۲ کارت سرپرست خانوار در این حوزه آماده چاپ است.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار۴۳ واحد دارای پروانه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha