فیلمبرداری سریال «مه‌زرا» در کرمانشاه یک ماه دیگر به پایان می‌رسد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی مه‌زرا (مزرعه) با اشاره به اینکه فیلمبرداری این سریال وارد سومین ماه خود شده است، گفت: یک ماه دیگر فیلمبرداری این سریال به پایان می‌رسد.

«ناصر احمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تولید این سریال را در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای عنوان کرد و افزود: مه‌زرا یک سریال طنز اجتماعی است که در آن به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان کرمانشاه پرداخته می‌شود.

وی در خصوص داستان این سریال هم گفت: موضوع سریال در مورد شخصی است که قبلا خان بوده و الان اعتبار خود را از دست داده است و همراه چند فرزند خود مشغول کشاورزی است؛ شخصیت اصلی داستان در مقابل فردی به نام پاشاخان قرار دارد که فکرش مدرن است و کارگاه بسته‌بندی و گاوداری مدرن و همچنین ارتباطات قوی‌تری با دنیای واقعی دارد.

به گفته مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی (مه زرا) فیلمبرداری ابتدا در شهر کرمانشاه کلید خورد، بعد از ۲۰ روز از شروع فیلمبرداری و گرفتن سکانس های داخل شهر کرمانشاه عوامل و بازیگران سریال برای گرفتن سکانس های داخل بیمارستان به لوکیشن شهرستان هرسین رفتند و حدود ۲ هفته موفق به گرفتن سکانس های داخل بیمارستان و خیابانهای شهر هرسین شدند.

احمدی ادامه داد: چون اغلب سکانس ها در لوکیشن اصلی سریال یعنی اقامتگاه بومگردی (سابات) ظبط می‌شود بعد از یک ماه و چند روز تیم (مه زرا) به شهرستان روانسر و روستای «کانی کچکینه» نقل مکان کردند.

روستای «کانی کچکینه» روانسر طبیعت زیبایی دارد. این روستا بین کوه شاهو و تپه ماهورهای زیبای (سه رکه وه) محصور شده است. 

این روستا با تأسیس اقامتگاه بوم‌گردی سابات روستا جان تازه گرفت و ضمن بازگشت روستاییان به تفرجگاه و مکانی برای اسکان و استراحت گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha